Skriv-vad-du-vill-tråden

Stressig dag på jobbet och bitter blev jag, när jag kom hem efter att långsamt kört hemmåt i köerna mellan bromma/fridhemsplan och fått hantera alla idioter som försöker tränga ut en "bara för att", får syn på att någon idiot har ställt sin cykel (läs: en sån utan motor som går att parkera nästan vart som helst) så man inte kan parkera på MC-parkering.. :huvet

Suck!

Någon annan som råkat ut för detta?

Funderar på att lyfta bort den men är för skrajj att personen faktiskt är HELT pantad och får för sig att välta min cykel som hämnd..

Stressig dag på jobbet och bitter blev jag, när jag kom hem efter att långsamt kört hemmåt i köerna mellan bromma/fridhemsplan och fått hantera alla idioter som försöker tränga ut en "bara för att", får syn på att någon idiot har ställt sin cykel (läs: en sån utan motor som går att parkera nästan vart som helst) så man inte kan parkera på MC-parkering.. :huvet

Suck!

Funderar på att lyfta bort den men är för skrajj att personen faktiskt är HELT pantad och får för sig att välta min cykel som hämnd..

Lyfter ALLTID bort sådana cyklar. :mad:

Hojen är försäkrad, och det är värt självrisken att sedan komprimera trampcykeln för dom om dom vågar välta hojen. :tummenupp

Suck!

Skrajj :D

God morgon på er alla!
Strålande sol ute, så sugen på att skita i jobbet just nu och hämta hojjen. :yoparty

gääääääsp...kaffe..sen tror jag att jag kommer luta huvudet mot kudden igen och somna om...för det får man när man har sommarlov...:rofl :rofl

och gamla spammare är tillbaka..Mr Trosa is back..saknas bara den där husguden thyg0d..:rofl :rofl

höhö lite öm å mör idag ... blidde en 22 mil hemfärd från jobbet igår , via Bulten , Ekerö å andra avkrokar :banana

Hur tattig är man på en skala om man stjäl ett kapell? Dessutom ett billigt, misshandlat sådan från Jula... :dummer

Tur man snart flyttar.

Gooooood mooooorning... :D

:Trollharfåttkaffeja
:lekerviktigpåpålaneringen
:kantänkasigattåkahemosovaegentligen :tungan

Tog en tur på Bulten igår, måste bara säga att det var mkt trevligare i tisdag med dig, inge jEfLa självmordspiloter lr "coooola" killar när vi vär ute.
Onsdag på Bulten känns sådär va....:huvet:huvet

så hare ju alltid varit..onsdagar är en dag man ska hålla sig borta om man åker hoj..bil e däremot skitkul..i 68km/h :rofl :rofl

gääääääsp...kaffe..sen tror jag att jag kommer luta huvudet mot kudden igen och somna om...för det får man när man har sommarlov...:rofl :rofl

och gamla spammare är tillbaka..Mr Trosa is back..saknas bara den där husguden thyg0d..:rofl :rofl

Kaffe är gott, inne på min 6 kopp idag. :yoparty:tummenupp

Japp, I´m back.
Måste vara för att de spärrat massa sidor på jobbet som man inte kan läsa längre. dock har de missat att spärra forumet sporthoj.com. Mohahaha

Annars får man väl använda den nyinköpta Ipaden. ;)

Wohoooo...
Det är trafik tråden idag.. YAY

:spamma

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...