Skriv-vad-du-vill-tråden

Jahapp, då börjar man i plugget snart... Känns lite underligt, men samtidigt bra att göra något vettigt!:)

Jo, det blir nog rätt kul, om inte annat så får man ladda om och göra något annat än att gå på ett jobb man inte trivs på:)

Virtuella system, det blir både linux och Windows. Det är på Nackadin.:)

Juste, ny linje om jag minns rätt! Då går vi i samma plugg då, du kommer trivas..sköna människor i blandade åldrar. Skolan är lite seg med det administrativa osv men i övrigt helt ok. Stort lycka till! :)
Vi börjar på måndag redan, samma för er I guess?

Juste, ny linje om jag minns rätt! Då går vi i samma plugg då, du kommer trivas..sköna människor i blandade åldrar. Skolan är lite seg med det administrativa osv men i övrigt helt ok. Stort lycka till! :)
Vi börjar på måndag redan, samma för er I guess?

Upprop den 22:a och sen börjar vi den 27:e.:)

hihih , vek lååångt åt höger och vinkade på norrortsleden när jag åkte survolvon å släppte om några skrevraketer .... gissar att dom vart rätt snopna när en bilistjävel faktiskt bryr sig om sina MC pilotande mot-trafikanter :fakta :)

Go´morron på er! :)

Idag är det skolstart för mina tjejer, varav den ena börjar gymnasiet......GYMNASIET!!! :confused: Jättekonstigt.............:rolleyes:

Kl 13:20 i fredags så ringde en polare och frågade om jag skulle med på en 24 timmars, och jag tänkte,
varför inte. Fy bubblans vad kul vi hade :yoparty:hihi

Nyheter
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Back