Skriv-vad-du-vill-tråden

Det är inte bara morgon, det är måndag också....:huvet Och som sig bör en måndag så har jag glömt prylar som jag borde haft med mig, tappat grejer på golvet i omklädningsrummet osv... Och allt det innan klockan är 07:00...

Ja sjävl började man morgonen med att vara medvetslös, åka på möte på jobbet, intetsägande som vanligt, sumpa käket i marmortrappen så lådan sprack, hämta kaffe men bli haffade av 3 pers på vägen så det kallna, samt bli utskälld och skällde ut en användare (samma som skällde) som tyckte att hennes keyboard problem var viktigare än en nyanställd som jag utbildade..

I övrigt så ska jag hinna hämta farsgubben och mamsen på Arlanda och släppa in HSB för att kolla på returen på ett av våra element som tydligen inte funkar.. :mad:
Det är måndag det... :brinnerup

Ja sjävl började man morgonen med att vara medvetslös, åka på möte på jobbet, intetsägande som vanligt, sumpa käket i marmortrappen så lådan sprack, hämta kaffe men bli haffade av 3 pers på vägen så det kallna, samt bli utskälld och skällde ut en användare (samma som skällde) som tyckte att hennes keyboard problem var viktigare än en nyanställd som jag utbildade..

I övrigt så ska jag hinna hämta farsgubben och mamsen på Arlanda och släppa in HSB för att kolla på returen på ett av våra element som tydligen inte funkar.. :mad:
Det är måndag det... :brinnerup
Låter som om du också behöver en :krama. Här får du en till! :krama

Förvisso lägger jag upp en megabautajättestor smashboll nu, men det gick plötsligt upp ett ljus här. Bokstavligen. Jag har frångått mina principer big time och kanske måste bikta mig.

Jag har alltid sagt att det är 1 eller 4 om gäller och plötsligt står jag här med 2?!? :va

Jag har aldrig sagt att jag är smart. Hallå, jag är ju chey. OCH invandrare. :tuttar :brinnerup

(Nåja, det är inte klart än. Tanken är att jag ska åka in och betala i eftermiddag, men ändå...)

Förvisso lägger jag upp en megabautajättestor smashboll nu, men det gick plötsligt upp ett ljus här. Bokstavligen. Jag har frångått mina principer big time och kanske måste bikta mig.

Jag har alltid sagt att det är 1 eller 4 om gäller och plötsligt står jag här med 2?!? :va

Jag har aldrig sagt att jag är smart. Hallå, jag är ju chey. OCH invandrare. :tuttar :brinnerup

(Nåja, det är inte klart än. Tanken är att jag ska åka in och betala i eftermiddag, men ändå...)

Ny tycker iaf jag att du vart rörig.. :hihi

2?:va

:krama

Last edited:

Eller tydlig heller... ;)

Tidig morgon. Kall morgon.

Fortfarande inte tinat upp. Funderar på sushi till lunch. Räknar med att den har blivit fiskpinnar innan jag hinner tillbaka till kontoret. Undrar om man kan få dill-och-gräslökssås på gräddfil till sushi. Hmm..

Ny tycker iaf jag att du vart rörig.. :hihi

Eller tydlig heller... ;)

Nu, mina herrar, måste ni skilja på det som är av natur och ohejdad vana och det som är med flit. :tuttar Att jag är chey och invandrare är inget jag kan göra något åt, att jag är kryptisk har jag valt alldeles själv. :D

Tänkte ju att ni skulle gymnastisera de små grå så här på måndag förmiddag, men för att underlätta för er så pratar jag om cylindrar.

ANTAL cylindrar. :näsblod

Tidig morgon. Kall morgon.

Fortfarande inte tinat upp. Funderar på sushi till lunch. Räknar med att den har blivit fiskpinnar innan jag hinner tillbaka till kontoret. Undrar om man kan få dill-och-gräslökssås på gräddfil till sushi. Hmm..

Ere din porrvita RCåtta som e till salu?

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8