Skriv-vad-du-vill-tråden

Nu ska jag bara inreda den nya har typ 5 dar på mig att fixa allt, kommer ju inte hem förren i augusti nästa gång...

5 dar... äh det fixar du... Inga problem...
alla som vill ses under de dagarna får helt enkelt vara med o shoppa inredning... :tungan

Vore det inte bättre att planera in något som inte tar sån tid att bli bra, typ ont i ryggen?:va

De kan nog oxå funka, sist jag va i Gefle fick jag ryggskott, låg för ankar i fyra dar oförmågen att röra mig...

Borde hålla mig borta från den stan, jag blir alltid dödligt sjuk när jag har varit där....

De kan nog oxå funka, sist jag va i Gefle fick jag ryggskott, låg för ankar i fyra dar oförmågen att röra mig...

Borde hålla mig borta från den stan, jag blir alltid dödligt sjuk när jag har varit där....

Ja exakt...
Sluta åka dit... :D

Det är många som borde hålla sig ifrån den stan... Och nu över till något helt annat, hur är oddset på julbocken?:D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8