Skriv-vad-du-vill-tråden

Nu ska jag bara inreda den nya har typ 5 dar på mig att fixa allt, kommer ju inte hem förren i augusti nästa gång...

5 dar... äh det fixar du... Inga problem...
alla som vill ses under de dagarna får helt enkelt vara med o shoppa inredning... :tungan

Vore det inte bättre att planera in något som inte tar sån tid att bli bra, typ ont i ryggen?:va

De kan nog oxå funka, sist jag va i Gefle fick jag ryggskott, låg för ankar i fyra dar oförmågen att röra mig...

Borde hålla mig borta från den stan, jag blir alltid dödligt sjuk när jag har varit där....

De kan nog oxå funka, sist jag va i Gefle fick jag ryggskott, låg för ankar i fyra dar oförmågen att röra mig...

Borde hålla mig borta från den stan, jag blir alltid dödligt sjuk när jag har varit där....

Ja exakt...
Sluta åka dit... :D

Det är många som borde hålla sig ifrån den stan... Och nu över till något helt annat, hur är oddset på julbocken?:D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...