Skriv-vad-du-vill-tråden

Jädra flygmaskiner som aldrig kan hålla tiden. Sitter på flygplatsen i Umeå och väntar på mitt plan hem. Här har vi 40cm snö och minus 15grader just nu.
Burr

Som Carnivore skrev.. Pissig planering av Arlandas flygledare...
IGEN...:huvet
Snackade med farsan igår som hälsar på syrran.. Dom hade -24..
Fast det är ju 60 mil norr om dig... :D
Morbror hade visst haft -37 skreks det om i bakgrunden.. :yoparty

Som Carnivore skrev.. Pissig planering av Arlandas flygledare...
IGEN...:huvet
Snackade med farsan igår som hälsar på syrran.. Dom hade -24..
Fast det är ju 60 mil norr om dig... :D
Morbror hade visst haft -37 skreks det om i bakgrunden.. :yoparty

Tror inte på att det är dålig planering... det är alltid nämligen en väldigt "osannolik" tillfällighet som gör att det är många sjuka i flygledningen när det diskuteras löner. :rolleyes:

Tror inte på att det är dålig planering... det är alltid nämligen en väldigt "osannolik" tillfällighet som gör att det är många sjuka i flygledningen när det diskuteras löner. :rolleyes:

Men det var ju folk på utb också.. Och oavsett är det ju dålig planering.. Så här blir det ju varje gång dom ska löneförhandla... :rofl

Du har ingen aning om HUR sne' jag blir! :mad:

Glöggen, julmusten och första lussekatten inmundigas på söndag. Det ska bli så myyyyysigt. Äntligen. :kär
Yasha är juletidens Stasi, hon vakar över oss som en Nazi, men när klar är kusten, så smygsuper vi julemusten :fyllisar

Kan erkänna att jag smygdruckigt både julmust och glögg. :yoparty
Julbelysningen får däremot inte sättas upp förräns söndag. :fakta

Jag satte upp en ljusslinga i badrummet förra hjulen, den sitter fortfarande kvar, Yasha kan intyga om hon minns något från toaletten i midsommras...

Och så är hon lite knasi'... :tuttar
Lite? Moahahaha...

Last edited:
Jag satte upp en ljusslinga i badrummet förra hjulen, den sitter fortfarande kvar, Yasha kan intyga om hon minns något från toaletten i midsommras...

Det DÄR låter lite som något jag vill höra, skulle behöva några pluspoäng på henne efter vissa SMS-konversationer.... :D

Det DÄR låter lite som något jag vill höra, skulle behöva några pluspoäng på henne efter vissa SMS-konversationer.... :D
Jag vet inte om jag skulle kalla det för konversationer faktiskt, mer information. :D Tur att sambon din var i närheten, annars hade jag nog undrat varför du talade om för mig att du var naken... :va

:tuttar

Gamlots ljusslinga ja... :glömdet

gooooo morgon....vinter ute....faan dags att köpa en enduro hoj och ut på dom snart frusna isarna...:tummenupp

julpynt(en sketen stjärna): nästan check.... måste stoppa i sladden först...

Morron................-13,2.......................*brrrrrrrrrr*

Det är inte bara morgon, det är måndag också....:huvet Och som sig bör en måndag så har jag glömt prylar som jag borde haft med mig, tappat grejer på golvet i omklädningsrummet osv... Och allt det innan klockan är 07:00...

Det är inte bara morgon, det är måndag också....:huvet Och som sig bör en måndag så har jag glömt prylar som jag borde haft med mig, tappat grejer på golvet i omklädningsrummet osv... Och allt det innan klockan är 07:00...

lägger in en..:rofl :rofl

småkyligt idag...

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back