Skriv-vad-du-vill-tråden

Jädra flygmaskiner som aldrig kan hålla tiden. Sitter på flygplatsen i Umeå och väntar på mitt plan hem. Här har vi 40cm snö och minus 15grader just nu.
Burr

Som Carnivore skrev.. Pissig planering av Arlandas flygledare...
IGEN...:huvet
Snackade med farsan igår som hälsar på syrran.. Dom hade -24..
Fast det är ju 60 mil norr om dig... :D
Morbror hade visst haft -37 skreks det om i bakgrunden.. :yoparty

Som Carnivore skrev.. Pissig planering av Arlandas flygledare...
IGEN...:huvet
Snackade med farsan igår som hälsar på syrran.. Dom hade -24..
Fast det är ju 60 mil norr om dig... :D
Morbror hade visst haft -37 skreks det om i bakgrunden.. :yoparty

Tror inte på att det är dålig planering... det är alltid nämligen en väldigt "osannolik" tillfällighet som gör att det är många sjuka i flygledningen när det diskuteras löner. :rolleyes:

Tror inte på att det är dålig planering... det är alltid nämligen en väldigt "osannolik" tillfällighet som gör att det är många sjuka i flygledningen när det diskuteras löner. :rolleyes:

Men det var ju folk på utb också.. Och oavsett är det ju dålig planering.. Så här blir det ju varje gång dom ska löneförhandla... :rofl

Du har ingen aning om HUR sne' jag blir! :mad:

Glöggen, julmusten och första lussekatten inmundigas på söndag. Det ska bli så myyyyysigt. Äntligen. :kär
Yasha är juletidens Stasi, hon vakar över oss som en Nazi, men när klar är kusten, så smygsuper vi julemusten :fyllisar

Kan erkänna att jag smygdruckigt både julmust och glögg. :yoparty
Julbelysningen får däremot inte sättas upp förräns söndag. :fakta

Jag satte upp en ljusslinga i badrummet förra hjulen, den sitter fortfarande kvar, Yasha kan intyga om hon minns något från toaletten i midsommras...

Och så är hon lite knasi'... :tuttar
Lite? Moahahaha...

Last edited:
Jag satte upp en ljusslinga i badrummet förra hjulen, den sitter fortfarande kvar, Yasha kan intyga om hon minns något från toaletten i midsommras...

Det DÄR låter lite som något jag vill höra, skulle behöva några pluspoäng på henne efter vissa SMS-konversationer.... :D

Det DÄR låter lite som något jag vill höra, skulle behöva några pluspoäng på henne efter vissa SMS-konversationer.... :D
Jag vet inte om jag skulle kalla det för konversationer faktiskt, mer information. :D Tur att sambon din var i närheten, annars hade jag nog undrat varför du talade om för mig att du var naken... :va

:tuttar

Gamlots ljusslinga ja... :glömdet

gooooo morgon....vinter ute....faan dags att köpa en enduro hoj och ut på dom snart frusna isarna...:tummenupp

julpynt(en sketen stjärna): nästan check.... måste stoppa i sladden först...

Morron................-13,2.......................*brrrrrrrrrr*

Det är inte bara morgon, det är måndag också....:huvet Och som sig bör en måndag så har jag glömt prylar som jag borde haft med mig, tappat grejer på golvet i omklädningsrummet osv... Och allt det innan klockan är 07:00...

Det är inte bara morgon, det är måndag också....:huvet Och som sig bör en måndag så har jag glömt prylar som jag borde haft med mig, tappat grejer på golvet i omklädningsrummet osv... Och allt det innan klockan är 07:00...

lägger in en..:rofl :rofl

småkyligt idag...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien