Skriv-vad-du-vill-tråden

Måndag... :trött
Vart tog sängen vägen...
:läggersigunderskrivbordetochsomnarom

För övrigt är det ju skitkallt ute!
Var precis ute och tog en cigg och kaffe...
Ciggen slocknade och kaffet frös.. minst -1½cm alltså..
Och imorgon ska det bli 3 gr på morgonen.. :fryyyysa

Men men.. Nu ska jag lämna ut en maskin och sen har jag nada att göra
resten av dagen.. :)

Måndag... :trött
Vart tog sängen vägen...
:läggersigunderskrivbordetochsomnarom

För övrigt är det ju skitkallt ute!
Var precis ute och tog en cigg och kaffe...
Ciggen slocknade och kaffet frös.. minst -1½cm alltså..
Och imorgon ska det bli 3 gr på morgonen.. :fryyyysa

Men men.. Nu ska jag lämna ut en maskin och sen har jag nada att göra
resten av dagen.. :)

Fan det är synd om dig...:7peta

Morrn... Hur var det nu med jaktlicens och skator som skriker helvet på morgonen så man inte kan sova? :mad: :kulspruta

Hmmm, då kanske det inte är en nordsvensk frugans kusin har... den är stor som ett as i alla fall, huvudet som min överkropp och det är verkligen inga 160 i mankhöjd.

Kuse blir det den dag vi flyttar längre ut på landet... och det lär inte ske. :)
Sen blir det svårt med kuse som skall skötas när frun (som då är den som vill ha häst) jobbar oregelbundna tider och sover borta 1-2 nätter i veckan. Så hon får nöja sig med ridskolan än så länge.

Äsch, du får väl ställa upp för frugan och ta hand om hästen när inte hon kan. :tungan

Morrn... Hur var det nu med jaktlicens och skator som skriker helvet på morgonen så man inte kan sova? :mad: :kulspruta

Jaktlicens hjälper inte mot skator... slangbella med mutter funkar däremot utmärkt, i alla fall enligt min farfar som bedrev sådant skytte från balkongen. :)

Äsch, du får väl ställa upp för frugan och ta hand om hästen när inte hon kan. :tungan

Se mitt nick och gissa hur bra det skulle gå... :yoparty

Du får väl sova ut på helgen som vanligt folk och inte släpa hem random lössläppt orakad norrbaggare som du plockar upp sovandes bort koskenkorvaruset i buskarna på Östra i parti och minut? :dummer

Last edited:
:rofl:rofl:rofl

Fan en annan är ju faktiskt tvungen att JOBBA!?¤%& under arbetstid...:mad::mad::mad:

Det är för djävligt!!

Själv håller jag på och slåss med vår outsourcade löneavdelning.. :(
Jag vill faktiskt ha betalt för att jag jobbade 12 timmar under påsken..
Började 20:00 på skärtorsdagen..

Har alltid funkat förut men icke denna gång..
Visst att jag är övertidsutlöst men kan vi debitera så ska vi faen ha betalt också och den lilla övertiden kostade kunden över 35 loppor..

Det är för djävligt!!

Själv håller jag på och slåss med vår outsourcade löneavdelning.. :(
Jag vill faktiskt ha betalt för att jag jobbade 12 timmar under påsken..
Började 20:00 på skärtorsdagen..

Har alltid funkat förut men icke denna gång..
Visst att jag är övertidsutlöst men kan vi debitera så ska vi faen ha betalt också och den lilla övertiden kostade kunden över 35 loppor..

Visst är det underbart? Betala vill dom inte göra, men jobbet ska göras...:huvet

Jaktlicens hjälper inte mot skator... slangbella med mutter funkar däremot utmärkt, i alla fall enligt min farfar som bedrev sådant skytte från balkongen. :)

Se mitt nick och gissa hur bra det skulle gå... :yoparty

Hehe, fpr testa den varianten. :)

Du får väl hålla köttyxan ooch neantertalinstinkterna i schack. :D :glömdet

Du får väl sova ut på helgen som vanligt folk och inte släpa hem random lössläppt orakad norrbaggare som du plockar upp sovandes bort koskenkorvaruset i buskarna på Östra i parti och minut? :dummer

:D:D

Två tim jobb, kort kundmöte=Katjing, nu en stor balja java...
3 dagar till semester !:banana

Vanligt förekommande i dom områdena, bara en sak som gäller = ut och riva ned boet(ev plural). Säg till om jag ska komma över med förbandslådan för de kan sitta som berget, har bokstavligen hängt i enbart skatboet när jag gjorde ett tappert försök att demontera ett bo för ett gäng år sen. Sen införskaffa jag mig en paintballbössa.

Tjoho! Hittade ett stycke paket i brevlådan med handskar i. :banana Lite stora men de duger att övningsköra i. :) Tack BusAnna! :krama

Vanligt förekommande i dom områdena, bara en sak som gäller = ut och riva ned boet(ev plural). Säg till om jag ska komma över med förbandslådan för de kan sitta som berget, har bokstavligen hängt i enbart skatboet när jag gjorde ett tappert försök att demontera ett bo för ett gäng år sen. Sen införskaffa jag mig en paintballbössa.

Tror inte det är nåt bo just där för det har bara hänt nån enstaka gång att de sitter där och skräner. Annars har jag aldrig hört dom sitta just där.

Edit: Nu kom brorsan och berättade han klarade teoriprovet. 59 rätt av 65.

Last edited:
Tjoho! Hittade ett stycke paket i brevlådan med handskar i. :banana Lite stora men de duger att övningsköra i. :) Tack BusAnna! :krama

:tummenupp Dagens goda gärning liksom.
Hehe, har så långa naglar att jag måste köpa stoora handskar för att dom ska få plats. Får till följd att vantarna ibland ramlar av när jag släpper styret.

:tummenupp Dagens goda gärning liksom.
Hehe, har så långa naglar att jag måste köpa stoora handskar för att dom ska få plats. Får till följd att vantarna ibland ramlar av när jag släpper styret.

Nagelmån är viktigt i handskarna... :D

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...