Skriv-vad-du-vill-tråden

Ett stycke Honda Civic 1.8 Sport... frugan ville ha en mindre bil än accorden vi har idag. Civicen är lika stor i kupén (även baksätet otroligt nog) så skillnaden blir att jycken får åka utan hundbur.

Märkesfascist? :rolleyes: :tummenupp
(jag hade nog iofs. åkt Audi-båge om de gjort några sen DKW tiden :P)

Morrn... Hur var det nu med jaktlicens och skator som skriker helvet på morgonen så man inte kan sova? :mad: :kulspruta

Äsch, du får väl ställa upp för frugan

1. Skator skjuts med luftpistol, ingen licens behövs - alla blir gladare...
2. Har hört nåt om nån Anka som sa nåt vettigt om att ställa upp... :tummenupp

Du får väl sova ut på helgen som vanligt folk och inte släpa hem random lössläppt orakad norrbaggare som du plockar upp sovandes bort koskenkorvaruset i buskarna på Östra i parti och minut? :dummer
:skrattaåt:hihi JP är på topp efter gårdagens regn :yoparty

Jag säger då det..

Nu bär det iväg nedåt E257:an. Ses där, för den som har vägarna förbi. Jag är den svarta hojen med maplacerad skylt som kör i 30 överallt och ser allmänt harig ut. :rolleyes:

Bättre det än en silverfärgad hoj som leker kaststjärna med regskylten. :gnissla

Märkesfascist? :rolleyes: :tummenupp
(jag hade nog iofs. åkt Audi-båge om de gjort några sen DKW tiden :P)

Förstår inte vad du menar... :gnissla
Detta blir min 4:e hondabil... började med en CRX Vtec jag körde på bana och var ganska aktiv i hondaklubben (för bilar) där jag var med och anordnade den årliga körningen på Mantorp osv osv... satt i ledningen i den klubben ett tag.

Missade jag att nämna att gräsklipparen kanske också blir en Honda? :D

1. Skator skjuts med luftpistol, ingen licens behövs - alla blir gladare...
2. Har hört nåt om nån Anka som sa nåt vettigt om att ställa upp... :tummenupp

1. Låter strålande. Får låna/tjöpa/sno nån och ställa vid fönstret. Även bra att ha om nån orakad norrbagge skulle "råka" ta fel rum efter att ha varit på muggen under natten. :tummenupp
2. :skrattaåt

Spenderade förövrigt en eftermiddag i Hufvudstaden med brodern och hans ex, där vi blandannat knallade in på MC-varuhuset och provade hjälmar. Brorsan planerar att köpa en så han slipper äckelhjälmarna på skolan. Jag konstaterade vilken storlek jag ska ha samt köpte hjälmluva så jag slipper äcklet i äckelhjälmarna i skolan. :tummenupp

Spenderade förövrigt en eftermiddag i Hufvudstaden med brodern och hans ex, där vi blandannat knallade in på MC-varuhuset och provade hjälmar. Brorsan planerar att köpa en så han slipper äckelhjälmarna på skolan. Jag konstaterade vilken storlek jag ska ha samt köpte hjälmluva så jag slipper äcklet i äckelhjälmarna i skolan. :tummenupp

Va bra... Då är det bara att beställa på nätet och spara x antal 1000 lappar... Dessvärre...

a) Någon som hört om olycka på Bulten? Kom polisbil flygande med blåljusen påväg nedåt Rosenhill. Aldrig ett bra tecken..

b) Någon som har ett förslag på en bra plats för plåtning av hoj?

1. Låter strålande. Får låna/tjöpa/sno nån och ställa vid fönstret. Även bra att ha om nån orakad norrbagge skulle "råka" ta fel rum...
2. :skrattaåt
3. ...samt köpte hjälmluva så jag slipper äcklet i äckelhjälmarna i skolan. :tummenupp

1. köp, välinvesterade (som jag noterar i 3an så kan du sånt!) pengar vill jag lova :kulspruta
2. det vet du! :tuttar
3. mycket bra investering! :tummenupp

a) Någon som hört om olycka på Bulten? Kom polisbil flygande med blåljusen påväg nedåt Rosenhill. Aldrig ett bra tecken..

b) Någon som har ett förslag på en bra plats för plåtning av hoj?

På A så vet jag inte..

På B så säger jag katarinahissen eventuellt kungens trädgård... (den med massa känsliga blommor som dör utav 0,01g Koldioxid.)

Vilken morgon!
Var uppe lite tidagare än vanligt för att hinna med.....då ringer min kollega som ska öppna....hennes bil startar inte......JAG drar iväg o öppnar.....när mina kollegor kommer drar jag hem igen...meckar plättar till lilltjejen som ska ha utedag med skolan.....äter frukost o så ska linser meckas in osv.....sen ska jag tillbax till jobbet! Puh....

Vilken morgon!
Var uppe lite tidagare än vanligt för att hinna med.....då ringer min kollega som ska öppna....hennes bil startar inte......JAG drar iväg o öppnar.....när mina kollegor kommer drar jag hem igen...meckar plättar till lilltjejen som ska ha utedag med skolan.....äter frukost o så ska linser meckas in osv.....sen ska jag tillbax till jobbet! Puh....

Dagen statrar i 190 alltså... höhö..
Hoppas resten av dagen blir lite lugnare..

O just ja...
Gooooooooood mooooooooooorning...
Det spöregnar ute?? Vem beställde??? Vem va´re???? *morr*

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...