BusAnna
ہمیشہ آخ
Hoppas du använder speglarna, så fort som du backar..![]()
Ouuchh! JP - Eradi; 1-0.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Faen -JP-, du hugger ju nå enormt idag...
-JP- hört rykten om sol lite här å var under dagen, här på easter-ore hade vi sol i typ 10min strax efter du skrev det... Men resten av dagen har det ösregnat. Var en vända förbi IKEA B-by å där haglade det!
Där hade iaf. taket läckt massor under natten så de hade stängt av halva varuhuset- vilken otur............
![]()
Faen -JP-, du hugger ju nå enormt idag... Jag blir ju alldeles impad..
Lika uttråkad som jag misstänker jag..
Personligen håller jag på att avlida av... att inte ha gjort ett skit på hela dagen.. Jo jag kapade en toadörren och städade hobbyrummet i ren ilska då jag inte hittade prylen man använder för att justera karmarna..
Annars har jag pendlat mellan kaffe, ciggen, soffan och laptopen..
Du e ju helt jävla värdelös !!!!
Du letade efter gångjärnsknäckaren som man justerar gångjärnen med.
Inte fan ska du på karmskruvarna å pilla.
En liknelse i din värld skulle kunna vara att försöka ladda ner ett trådlöst tangentbord via skärmsläckaren i escapeknappen.
Spännande.. Första och enda tillfället man kunde köpa vattensäng på IKEA. Kärlek vid första överkastet.![]()
Vad gäller hästar så gillar jag nordsvenskar rätt bra då de är stora djur men rätt sköna att rida... att titta på själva ridningen så är det Western som faller mig bäst i smaken, görs väl på Appaloosa´s har jag för mig.
(Fick lära mig lite när jag dejtade en tjej som höll på med sånt där)
Fan vad jag är glad idag... har tydligen kommit tillräckligt långt i livet att jag går och köper en sproilans ny bil.
Lev om 3-4 veckor.![]()
Du e ju helt jävla värdelös !!!!
Du letade efter gångjärnsknäckaren som man justerar gångjärnen med.
Inte fan ska du på karmskruvarna å pilla.
En liknelse i din värld skulle kunna vara att försöka ladda ner ett trådlöst tangentbord via skärmsläckaren i escapeknappen.
*avled*
Jaha go'vänner, då är det snart måndag... Det är inte utan att man undrar var alla måndagstalibaner tog vägen.
FAAAAAAAAN!!!
så är det Western som faller mig bäst i smaken
Vi är här att för att förgylla dina dagar![]()
Go´morron!
4 dagar kvar att jobba innan 10 dagar på Gotland!!![]()
Grattis! Vad blev det? (hynda på fyra hjul?)![]()
nuförtiden är det mest quaterhästar som används, appaloosa förekommer mer inom typ cirkus och boskapsskötsel. En stallkamrat har tre quaterhästar, imponerande små djur (blir inte speciellt stora) Nordsvenskar är mest bara muskler (och ofta en del fett) en rastypisk blir inte mer än 160 cm i mankhöjd, jämför med dagens ridhästar som brukar ligga mellan 170-180 i mankhöjd. Men nordsvenskar upplevs som större eftersom dom är bredare att sitta på och väldigt sköna i skritt och trav, galoppera på kallblod är hemskt.
blablabla vad jag snackargrattis till nya bilen! nu är det bara en kuse som fattas så är garaget komplett
![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |