Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Därför helikopeten var uppe nyss?
Jepp jag e sjukt snabb så kom undan!
Äh det var ju jag som finta bort den när jag kamouflera mig till segeljolle nere vid marinen...
Jag har varit ute på årets första runda ;D;D Weeeeeeeeeeee...! Icakassen var med också !
Jag åxå !!!
Fi fan vilken träningsvärk jag kommer ha i möra.
I högerarmen efter mina bilder, menar du?![]()
Aaah... såååå skönt. Det var kylarn som var trasig, den "nya" (beggade) jag monterade på idag gjorde susen.
Richie: Slängde inte iväg något PM då jag inte ens tog mig till nån dator, mekade klart och drog på mig skinnstället o drog till McD Svea... där vart det som vanligt en massa skitsnack.![]()
Fan va skönt! Då lär vi ju ses ute på vägarna framöver iaf!
När jag väl kom ut på hojjen glömde jag iaf. kolla SH på mobilen för å se om jag fick nåt svarHittade lite bilar å leka med, kul med bilar som tror de har en chans utan att ens va i närheten
Jag va på Brostugan i nån timme, va två B-Boyz där samtidigt, sen var jag en vända till Akalla å Törnskogstunnlarna å jagade farbror blå på utryckning......Upptäckte att min tanklampa fungerar så var tvungen å vända tillbaks till Akalla.
När jag åkte hem från Akalla kom det kanske 20 sporthojjar eller nåt? Några härifrån tro?
Vilken tid brukar folk ramla in på Donken Svea å vart samlas folk som kör bulten? Man e ju hyffsat vilsen i denna "nya värld"...
Från typ kl20 är det folk på McD Svea... de som kör bulten ses väl oftast på Skogskyrkogården tror jag men slut/mittpausen är ju såklart Rosenhill. Själv kör jag inte bulten på onsdagskvällar då det är lite för mycket fartfantomer där då för min smak.
Vi brukar annars köra i roslagen på onsdagskvällarna... typ upplandsväsby till Gottröra sen Waxholm och efter det McD Svea.
Perfekt! Gottröra å Vaxholm lät bra mycket mysigare!
E man norrortrare så e man! Hur lång brukar den körningen bli?
Ses ni vid mammas innan då? (tid?) Vore nice å haka på en sån tur!![]()
Sådär, då har jag varit tur/retur till Rosenhill.... kom några droppar när jag stannade där och sen låg jag ca 30sek framför regnet hela vägen hem.
Nu har jag kört över 200mil i år.
De öppna körningar skrivs på vårt forum.
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |