Skriv-vad-du-vill-tråden

Morrn morrn.
Ledig idag igen... sååå skönt med lite ledigt så här innan det är dags för BB och lite mer ledigt som kommer strax innan den 6 veckor långa semestern. :D

Måste vara något kvinnligt... visst, sin egen är rätt mysigt men någon annans bebis... njae, inte så intresserad faktiskt. Blir ju skoj först efter sådär en 6 månader.

Fast det kan du itne heller säga...
Jag skulle aldrig komma på tanken att göra det då jag är helt ointresserad av barn... Så nej det är inte typiskt kvinnligt heller...

Måste vara något kvinnligt... visst, sin egen är rätt mysigt men någon annans bebis... njae, inte så intresserad faktiskt. Blir ju skoj först efter sådär en 6 månader.

Tänkte ungefär så.
Lukta på en blomma eller en vällagrad wirre, luktar garanterat godare än en skrynklig skrik och bajsmaskin.

Jag skulle aldrig komma på tanken att göra det då jag är helt ointresserad av barn... Så nej det är inte typiskt kvinnligt heller...

Skulle nog inte komma och påstå att du är särskilt "kvinnlig" heller... :D
Och med stöd av det har jag att du nyss skrivit att du vill leka med grävmaskinen där hemma hellre än att jobba. :vilarminväska

Tänkte ungefär så.
Lukta på en blomma eller en vällagrad wirre, luktar garanterat godare än en skrynklig skrik och bajsmaskin.

Nja, nu luktar i och för sig bebisar ganska mysigt... men att sniffa på någon annans dna-kopia... njae, inte riktigt min grej.

Last edited:
Skulle nog inte komma och påstå att du är särskilt "kvinnlig" heller... :D
Och med stöd av det har jag att du nyss skrivit att du vill leka med grävmaskinen där hemma hellre än att jobba. :vilarminväska

Asså nu blir jag ju lessen i ögat..
Här tror jag i min enfald att jag är superkvinnlig osv.. O så bara krossar du min bild av det... *morr*
Nej men iofs dårå... Är väl inte det kvinnligaste alla gånger.. Gillar ganska okvinliga saker vissa gånger...
byter hellre däck på bilen än fixar med rabatter i trädgården.. är ju ett bra exempel på att det är nått fel... *asg*
Samtidigt som naglar o smink är ett intresse så jag vet inte.. *knäpp*

Hmmm.. Det är hur kul som helst med grävmaskinen.. haha.. Plattade bara till ett stuprör liiiite igår... Mohahahahaaaa... uuups..

Last edited:

Asså nu blir jag ju lessen i ögat..
Här tror jag i min enfald att jag är superkvinnlig osv.. O så bara krossar du min bild av det... *morr*
Nej men iofs dårå... Är väl inte det kvinnligaste alla gånger.. Gillar ganska okvinliga saker vissa gånger...
byter hellre däck på bilen än fixar med rabatter i trädgården.. är ju ett bra exempel på att det är nått fel... *asg*
Samtidigt som naglar o smink är ett intresse så jag vet inte.. *knäpp*

Hmmm.. Det är hur kul som helst med grävmaskinen.. haha.. Plattade bara till ett stuprör liiiite igår... Mohahahahaaaa... uuups..

Hm. Är du tvillingsyrran jag längtat efter hela mitt liv? :va

:yoparty:yoparty

Förövrigt så ska jag till Per Svensson Transport på måndag och skriva på grejer.
Sen på vägen hem hoppar jag av i Roslags Näsby och bokar körlektioner! :banana :banana

Cooooolt.. :D
Bra o ha lektionerna tätt...

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna