Skriv-vad-du-vill-tråden

då var 2h avklarade :) bara några få kvar!
kan man få några ansikten på folk ikväll? Nu ere ju kalasväder så ikväll måste ni väl ut å åka? Vars ses ni? (för en som e ny i hojhänget) Donken svea? Brois? Tider? Ser ni en gixxer -02 med en ligist i norrortracing tröjja så kom gärna fram å hälsa :)
 
då var 2h avklarade :) bara några få kvar!
kan man få några ansikten på folk ikväll? Nu ere ju kalasväder så ikväll måste ni väl ut å åka? Vars ses ni? (för en som e ny i hojhänget) Donken svea? Brois? Tider? Ser ni en gixxer -02 med en ligist i norrortracing tröjja så kom gärna fram å hälsa :)

Visst! Ska bara ta kortet, köpa hoj och utrustning och grejer... :(
Är lite gnällig idag...

Nu ska jag ringa Schenker. Fan. Jag hatar att ringa...
 
carnivore: släng iväg ett pm eller inlägg om den funkar
Visst! Ska bara ta kortet, köpa hoj och utrustning och grejer... :(
Är lite gnällig idag...

Nu ska jag ringa Schenker. Fan. Jag hatar att ringa...
inte va sån! Solen skiner! När e nästa lektion? Vi håller tummar å tår för schenker då ;)
 
idag vart det "tidig" hemgång, men 14.30 e ju iaf. 30min för tidigt :tummenupp

Har inte folk börjat komma hem ännu? Jävla massa bilar här i stan iaf...*suck* kul nu när man ska ta sig ut med bil till garaget :tungan
 
900kr i parkeringsböter idag, grattis till mig!! :rolleyes:
Varenda plats runt centrala Stockholm var upptagen ställde mig vid en cykelparkering under ca. 30min precis bakom kulturhuset.
 
Jag har varit ute på årets första runda ;D;D Weeeeeeeeeeee...! Icakassen var med också !
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top