Skriv-vad-du-vill-tråden

Hm, så roligt man kan ha. Precis tagit mej fram till sista ledtråden i eniros skattjakt och hoppar upp och ner av otålighet för att man inte kan komma längre. Roligt att klura! :D

Fan va du gnäller, värsta bitterfittan jue... orkar nog inte umgås med dig.

:tungan

:D:D:D

Aaah vad underbart och sitta på kontoret och se hur snösmältningen är i full fart och samtidigt se budhetsen på radhuset hålla farten. :)

Tooorsdag och färd ned till Batumi idag, blir nog en lunch på hotel Intorist.
Om jag har råd, kostar 45 kronor för en fyra rätters, men då ingår jue dricka.....

Aaah, torsdag och dagen börjar med hockey på TV... en fin dag det här. :)

Sen såg jag lite väder på nyheterna som visade plusgrader redan imorgon. :)

Och igår skrev vi på försäljningen för radhuset... vi kunde tänka oss en förlust på 50k... det blev en vinst på 150k. :)

Och som grädde på moset så fick jag mitt nya drivpaket till hojen igår så i helgen blir det hojmek. :)

Och igår skrev vi på försäljningen för radhuset... vi kunde tänka oss en förlust på 50k... det blev en vinst på 150k. :)

Och som grädde på moset så fick jag mitt nya drivpaket till hojen igår så i helgen blir det hojmek. :)

Fan va nice :tummenupp

:tummenupp
Du ser, man ska inte oroa sig...
Men jag förstår att man gör det... :D

Tackar. :)

:tummenupp
Du ser, man ska inte oroa sig...
Men jag förstår att man gör det... :D

När budgivningen inte drog igång vart det lite nervöst... när de sedan höll på med 10k-höjningar när de fortfarande hade 150k kvar till vårt säljmål gjorde det inte roligare... sen att det steg 90k sista 3 timmarna igårkväll gjorde det bara helgalet. :)

Nice, pekar bara uppåt. :tummenupp

Själv hade jag en jETtebRA dag med lastbilen ute i Barkaby. Kunde blivit lite avigt om jag inte precis missade att plocka med den där bilen med min trailer men lite svinn på vägarna får man väl ändå räkna medc? :brinnerup :glömdet

Vad trött man blir på förbannade supportnissar som aldrig kan svara :mad:

Två dagar sen jag skickade in ett ärende ang. en bugg i deras produkt som vi använder. Jag har själv dekompilerat koden och spårat buggen på några timmar idag men dom har inte ens lyckats få iväg ett "Vi ska titta på det". Undrar hur många av deras tusenspännitimmenplusmomstimmar som finansierar deras fikabröd :mad:

Edit: Jag ska också bli konsult tror jag! :fika :tungan

Nice, pekar bara uppåt. :tummenupp

Själv hade jag en jETtebRA dag med lastbilen ute i Barkaby. Kunde blivit lite avigt om jag inte precis missade att plocka med den där bilen med min trailer men lite svinn på vägarna får man väl ändå räkna medc? :brinnerup :glömdet

Påminner om det här avsnittet av Top Gear, kolla 31 minuter in i avsnittet...:D

http://www.casttv.com/shows/top-gear/series-12-episode-1/0r2zw91

Edit: Jag ska också bli konsult tror jag! :fika :tungan

Det är väl det enda du gör nu, så vad skulle ändras?:va

Last edited:
Det avsnittet gick på kanal 9 i lördags.

Som blivande lastbilschaffis vad det fysiskt smärtsamt att titta på... :gnissla

Ähhh... Du måste ha lite humor, brorsan som jobbade som lastbilschaffis förut garvar så att han håller på att pissa på sig när han ser det avsnittet...:D:D

Så trevlig, fick en utbetalning från försäkringsbolaget 21 000 så nu har jag totalt fått
35 000 för min lilla vurpa 2008, inte illa...

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025