Fan va du gnäller, värsta bitterfittan jue... orkar nog inte umgås med dig.
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fan va du gnäller, värsta bitterfittan jue... orkar nog inte umgås med dig.
![]()

Fan va du gnäller, värsta bitterfittan jue... orkar nog inte umgås med dig.
![]()

Fan va du gnäller, värsta bitterfittan jue... orkar nog inte umgås med dig.
![]()
Tooorsdag och färd ned till Batumi idag, blir nog en lunch på hotel Intorist.
Om jag har råd, kostar 45 kronor för en fyra rätters, men då ingår jue dricka.....
Ja, slösa inte hur som helst!![]()
Aaah, torsdag och dagen börjar med hockey på TV... en fin dag det här.
Sen såg jag lite väder på nyheterna som visade plusgrader redan imorgon.
Och igår skrev vi på försäljningen för radhuset... vi kunde tänka oss en förlust på 50k... det blev en vinst på 150k.
Och som grädde på moset så fick jag mitt nya drivpaket till hojen igår så i helgen blir det hojmek.![]()
Aaah, torsdag och dagen börjar med hockey på TV... en fin dag det här.
Sen såg jag lite väder på nyheterna som visade plusgrader redan imorgon.
Och igår skrev vi på försäljningen för radhuset... vi kunde tänka oss en förlust på 50k... det blev en vinst på 150k.
Och som grädde på moset så fick jag mitt nya drivpaket till hojen igår så i helgen blir det hojmek.![]()
Fan va nice![]()
Du ser, man ska inte oroa sig...
Men jag förstår att man gör det...![]()
Aaah, torsdag och dagen börjar med hockey på TV... en fin dag det här.
Sen såg jag lite väder på nyheterna som visade plusgrader redan imorgon.
Och igår skrev vi på försäljningen för radhuset... vi kunde tänka oss en förlust på 50k... det blev en vinst på 150k.
Och som grädde på moset så fick jag mitt nya drivpaket till hojen igår så i helgen blir det hojmek.![]()


Nice, pekar bara uppåt.
Själv hade jag en jETtebRA dag med lastbilen ute i Barkaby. Kunde blivit lite avigt om jag inte precis missade att plocka med den där bilen med min trailer men lite svinn på vägarna får man väl ändå räkna medc?![]()
![]()
Edit: Jag ska också bli konsult tror jag! :fika![]()

Det är väl det enda du gör nu, så vad skulle ändras?![]()
Fikabröd till kaffet...![]()


Påminner om det här avsnittet av Top Gear, kolla 31 minuter in i avsnittet...
http://www.casttv.com/shows/top-gear/series-12-episode-1/0r2zw91

Det avsnittet gick på kanal 9 i lördags.
Som blivande lastbilschaffis vad det fysiskt smärtsamt att titta på...![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |