Skriv-vad-du-vill-tråden

Alltså, nog för att skinnstället kan krympa under vintern men nyss upptäckte jag att HJÄLMEN har krympt, hur gick det till?:va

Pluggen skrev:
Alltså, nog för att skinnstället kan krympa under vintern men nyss upptäckte jag att HJÄLMEN har krympt, hur gick det till?:va

Resultatet av för många projekt i snickarverkstan. ;)

Eller om jag skall vara sådär tråkig så har det nog att göra med att stoppningen rest sig till orginalformen.

Det var en ny variant.......

Det tyckte jag med...:D

Resultatet av för många projekt i snickarverkstan. ;)

Eller om jag skall vara sådär tråkig så har det nog att göra med att stoppningen rest sig till orginalformen.

Men det är ju inte jag som är snickare ju...:hihi

Men om vi ska vara lite tråkiga så var inte stoppningen så hård när jag köpte hjälmen...:)

Last edited:
Gooooooooooood mooooooooooooorning...
Ledig idag... fan vad skönt...
Ska inte göra ett smack tror jag... bara för att... :D

Startade morgonen med att flaxa ner från övervåningen... jag o trappor är ju sååå bra kombo.. varför har jag tre våningar i huset??? :näsblod Äh vadå... knäna kan vara lite blå... det går bra... med tanke på hur mycket kläder man jämnt har på sig för tillfället så spelar 100 blåmärken föga roll... *asg*

Den lokala ölen är helt ok faktiskt

Nice... Ska nog dricka några öl i helgen tror jag... hehe

Last edited:
Mmmmm tänk om det endå hade varit 12 grader och inte med ett lite - före...:tungan

Själv sitter jag i kontorslandskap och kan knapp se solen nu när det äntligen börjat komma fram.

Nu måste det väl vara slut med lappmöglet...

Aaaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Här e det sooooool och ca 12 grader, ledig idag så jag skall ut och springa av mig ölen jag drack igår

Idag vaknade jag av att jag klev ur sängen, sedan va den dagen förstörd, nu väntar jag bara på att dagen ska ta slut igen.

Dagar som tar slut gillar jag verkligen, en gång tog dagen slut jättetidigt, d gillade jag!!!

Idag vaknade jag av att jag klev ur sängen, sedan va den dagen förstörd, nu väntar jag bara på att dagen ska ta slut igen.

Dagar som tar slut gillar jag verkligen, en gång tog dagen slut jättetidigt, d gillade jag!!!

Ge fan i å sniffa Plommoncherry........

Jag är sjukt trött på alla energitjyvar :mad:... Neggo-människor som bara klagar, tycker synd om sig själva och som ALDRIG vill göra en förändring till att bli mer positiva. Dessa intelligensbefriade gnällmånsar trivs med sin negativa attityd och livsstil. :huvet De bara suger ur all energi ur sin omgivning, de kräver och domderar och inte fattar de att de beter sig fel och illa, utan man måste bokstavligen säga NEJ JAG VILL INTE VARA MED DIG FÖR DU ÄR SÅ SJUKT NEGATIV ATT JAG KRÄKS :finger

Finns bara en sak att göra;skott i nacken alltså :kulspruta

Låte lite negativt tycker jag, snart är det vår :krama :tungan

Jag är sjukt trött på alla energitjyvar :mad:... Neggo-människor som bara klagar, tycker synd om sig själva och som ALDRIG vill göra en förändring till att bli mer positiva. Dessa intelligensbefriade gnällmånsar trivs med sin negativa attityd och livsstil. :huvet De bara suger ur all energi ur sin omgivning, de kräver och domderar och inte fattar de att de beter sig fel och illa, utan man måste bokstavligen säga NEJ JAG VILL INTE VARA MED DIG FÖR DU ÄR SÅ SJUKT NEGATIV ATT JAG KRÄKS :finger

Fan va du gnäller, värsta bitterfittan jue... orkar nog inte umgås med dig.

:tungan

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...