Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alltså, nog för att skinnstället kan krympa under vintern men nyss upptäckte jag att HJÄLMEN har krympt, hur gick det till?![]()
Åh... gott med öl...![]()
Pluggen skrev:Alltså, nog för att skinnstället kan krympa under vintern men nyss upptäckte jag att HJÄLMEN har krympt, hur gick det till?![]()
Det var en ny variant.......
Resultatet av för många projekt i snickarverkstan.
Eller om jag skall vara sådär tråkig så har det nog att göra med att stoppningen rest sig till orginalformen.
Nämen.........SNÖAR det?!.......![]()
Aaaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Här e det sooooool och ca 12 grader, ledig idag så jag skall ut och springa av mig ölen jag drack igår
Aaaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Här e det sooooool och ca 12 grader, ledig idag så jag skall ut och springa av mig ölen jag drack igår

Men det är ju inte jag som är snickare ju...![]()
Tänk så knasigt man kan läsa kl 6 morgonen på iPhonen...![]()
Va f...n, du skulle ju jobba, inte ha semester![]()
Äh vadå... knäna kan vara lite blå... det går bra... med tanke på hur mycket kläder man jämnt har på sig för tillfället så spelar 100 blåmärken föga roll... *asg*Den lokala ölen är helt ok faktiskt

Aaaviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis
Här e det sooooool och ca 12 grader, ledig idag så jag skall ut och springa av mig ölen jag drack igår
Idag vaknade jag av att jag klev ur sängen, sedan va den dagen förstörd, nu väntar jag bara på att dagen ska ta slut igen.
Dagar som tar slut gillar jag verkligen, en gång tog dagen slut jättetidigt, d gillade jag!!!
De bara suger ur all energi ur sin omgivning, de kräver och domderar och inte fattar de att de beter sig fel och illa, utan man måste bokstavligen säga NEJ JAG VILL INTE VARA MED DIG FÖR DU ÄR SÅ SJUKT NEGATIV ATT JAG KRÄKS 


Jag är sjukt trött på alla energitjyvar... Neggo-människor som bara klagar, tycker synd om sig själva och som ALDRIG vill göra en förändring till att bli mer positiva. Dessa intelligensbefriade gnällmånsar trivs med sin negativa attityd och livsstil.
De bara suger ur all energi ur sin omgivning, de kräver och domderar och inte fattar de att de beter sig fel och illa, utan man måste bokstavligen säga NEJ JAG VILL INTE VARA MED DIG FÖR DU ÄR SÅ SJUKT NEGATIV ATT JAG KRÄKS
Finns bara en sak att göra;skott i nacken alltså![]()
Fan va du gnäller, värsta bitterfittan jue... orkar nog inte umgås med dig.Jag är sjukt trött på alla energitjyvar... Neggo-människor som bara klagar, tycker synd om sig själva och som ALDRIG vill göra en förändring till att bli mer positiva. Dessa intelligensbefriade gnällmånsar trivs med sin negativa attityd och livsstil.
De bara suger ur all energi ur sin omgivning, de kräver och domderar och inte fattar de att de beter sig fel och illa, utan man måste bokstavligen säga NEJ JAG VILL INTE VARA MED DIG FÖR DU ÄR SÅ SJUKT NEGATIV ATT JAG KRÄKS
Finns bara en sak att göra;skott i nacken alltså![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |