Var serveras tårtan? 
GRATTIS ERADI.

Jag har prov imorrn!
Det enda bra med morgondagens måndag är att jag fyller år.
GRATTIS ERADI.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har prov imorrn!
Örkkkkkkkkkkkkkkkk.......
Håller fullständigt med...
Dagen började med att min favorit till vpn uppkopplingen hade försvunnit... WHOOOOPIIIII! Nåja, efter mycket fixande och donande så hittar jag till den iaf. Klickar igång skräpet och får upp att IE inte hittar sidan... Efter 20 minuters svärande och annat plus grava funderingar på att skicka ut maskinen i snön så slår det mig, accesskortet sitter inte i..
Måndagar suger!
Dagen började med att min favorit till vpn uppkopplingen hade försvunnit... WHOOOOPIIIII! Nåja, efter mycket fixande och donande så hittar jag till den iaf. Klickar igång skräpet och får upp att IE inte hittar sidan... Efter 20 minuters svärande och annat plus grava funderingar på att skicka ut maskinen i snön så slår det mig, accesskortet sitter inte i..
Måndagar suger!
Jag har prov imorrn!
Måndagar suger!
Måndagar suger!
Ja utom för Eradi då om hon nu inte har åldersnojja..
Grattis på födelsedagen iaf!![]()
Var serveras tårtan?![]()
VAFALLS! Här vaknar man på morgonen och förväntar sej en sprillans ny hoj ståendes i vardagsrummet med en lapp där det står "Med kärlek från oss på sporthoj.com" så är där TOMT!Det var en dålig start på födelsedagen...
Var på krogen med mina brewdar i lördags för att fira och då slog det mej. Om tre år blir jag 30!![]()
VAFALLS! Här vaknar man på morgonen och förväntar sej en sprillans ny hoj ståendes i vardagsrummet med en lapp där det står "Med kärlek från oss på sporthoj.com" så är där TOMT!Det var en dålig start på födelsedagen...
Var på krogen med mina brewdar i lördags för att fira och då slog det mej. Om tre år blir jag 30!![]()
Varför det?Jag har (efter sep) 3 år tills jag blir 40![]()
Då kan jag säga att jag verkligen är vuxen
![]()
Va?! Såg inte du den osynliga hojen vi ställde in i ditt vardagsrum?![]()
är de inte onödigt att ha de 3 år innan ? Du kan missa så mycke kul om du ska oja dej över de. Jag har (efter sep) 3 år tills jag blir 40
![]()
Då kan jag säga att jag verkligen är vuxen
![]()
När jag fyllde 30 trodde jag att jag visste hur livet skulle/borde se ut och jag hade inte alls uppnått allt det som jag trodde/ansåg var att vara 30 och vuxen. Jag blev superbesviken på mig själv och livet och bröt ihop.Tja, det blir ju en motivation.När jag fyller 30 vill jag att mitt liv ska se ut såhär *peka på mitt framtida liv* och eftersom det bara är tre år kvar så har jag motivation att se till att det händer.
Börjar med hojkort i vår/sommar så får vi se vart det barkar.
![]()
Iofs så fyller jag 50 om 5 år, så...![]()
![]()
![]()
Menar du att jag på något sätt på min 50-årsdag har blivit så senil att jag glömt bort hur äckligt åranscht är och tror att blåsorna och de kliande utslagen på min kropp beror på något annat som jag tyvärr glömt bort?!?Då SKA du fasen få något åranscht, vare sig du vill eller inte...![]()
När jag fyllde 30 trodde jag att jag visste hur livet skulle/borde se ut och jag hade inte alls uppnått allt det som jag trodde/ansåg var att vara 30 och vuxen. Jag blev superbesviken på mig själv och livet och bröt ihop.
Hade världens brakfest som pågick i nästan ett dygn.
Och så dagen efter gick livet och jag vidare och jag insåg att det spelar fan ingen roll vad man fyller, förväntningar har inget med ålder att göra. Inte att vara vuxen heller. Dessutom är det där med att vara cuxen överreklamerat.
Jag har lekt vuxen, nu lever jag istället. Det är ett mer lyckat koncept för min del.
Iofs så fyller jag 50 om 5 år, så...![]()
![]()
Grattis på födelseda'n förresten!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |