Skriv-vad-du-vill-tråden

blir det solsemester eller sovsemester för herrn? eller "bara" snösemester?

SOL !!!!
Jag och damen drar till Thailand.
Jag kommer att se ut som en strandad valross på stranden men det bjuder jag på.:D

Örrrrrrrrrrrkkkkkkkkkkkk... kan nån ta bort det här vita och rulla in våren snart.

Kan inte den här dagen ta slut så att jag får gå hem och sova igen?:huvet:huvet:huvet:huvet:död

Ha en bra semester Pucken!

Goooooooooood mooooooooooorning... hehe...

:hördu Innan klockan 10 är morgonen inte god!

Haha... Jorå... Iiiiinga problem...
Jag börjar ju på jobbet 06:30 o för att inte gå under så får jag helt enkelt se till att dagen startar bra o morgonen är god trots att jag helst av allt skulle vilja ligga kvar i sängen och sova... :D
Blir så jobbigt annars... Men å andra sidan jobbar jag tre dagar per vecka.. kan ha att göra med att jag de flesta morgonar känner mig glad ändå.. ;)

Är så onödigt att gå upp när man fortfarande är trött.

Hade jag bara varit trött så hade jag varit nöjd, men dan börjar med att jag träffar på den enda människa på jorden jag absolut ALDRIG vill träffa igen, jag hann inte ens in på jobbet innan dan var förstörd...

El va = Elva? Eller: Elektricitet va?

Vad menar du? Va? :va

:blah :)

*spam spam*

Hade jag bara varit trött så hade jag varit nöjd, men dan börjar med att jag träffar på den enda människa på jorden jag absolut ALDRIG vill träffa igen, jag hann inte ens in på jobbet innan dan var förstörd...

Bara trött och träffat värsta människan?
You were lucky! :D
*four yorkshiremen*

Last edited:
El va = Elva? Eller: Elektricitet va?

Vad menar du? Va? :va

:blah :)

*spam spam*

Hmmm.. Du har lite tråkigt va??
El va?? Va va va va??? ;)
:banana

Men äsch då...
Tänk att det är snart måndag igen.. :tungan
*pözz*

Last edited:
Det är nåt fel på er som gör så... :hihi

KAN du fethaja! :D

kan vara bra att jobba in lite flextid så man kan gå lite tidigare istället nu när veckan är full av mäklarmöten... :)

Fast det är klart, jag brukar göra så även när jag inte har något bokat på kvällarna... skönt att få jobba lite ostört innan dagen börjar. :)
Men det är väl så det är att vara morgonpigg... vaknade strax efter 4 och funderade på om jag skulle försöka somna om eller inte... läste lite och klev upp vid 5.30 istället.

kan vara bra att jobba in lite flextid så man kan gå lite tidigare istället nu när veckan är full av mäklarmöten... :)

Fast det är klart, jag brukar göra så även när jag inte har något bokat på kvällarna... skönt att få jobba lite ostört innan dagen börjar. :)
Men det är väl så det är att vara morgonpigg... vaknade strax efter 4 och funderade på om jag skulle försöka somna om eller inte... läste lite och klev upp vid 5.30 istället.

Lyckost!
Jag hatar tidiga mornar, men...brukar iaf sommartid tvinga mig upp, JUST av den anledninigen....d.v.s att kunna få gå HEM i vettig tid! :)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul