Skriv-vad-du-vill-tråden

Gooooooooood mooooooooooooooorning...
Måndag idag... Tjohooooo...

Grattis som fan Eradi... :)

Örkkkkkkkkkkkkkkkk.......

Håller fullständigt med...
Dagen började med att min favorit till vpn uppkopplingen hade försvunnit... WHOOOOPIIIII! Nåja, efter mycket fixande och donande så hittar jag till den iaf. Klickar igång skräpet och får upp att IE inte hittar sidan... Efter 20 minuters svärande och annat plus grava funderingar på att skicka ut maskinen i snön så slår det mig, accesskortet sitter inte i.. :gråta

Måndagar suger!

Ja utom för Eradi då om hon nu inte har åldersnojja.. :hihi
Grattis på födelsedagen iaf! :D

Dagen började med att min favorit till vpn uppkopplingen hade försvunnit... WHOOOOPIIIII! Nåja, efter mycket fixande och donande så hittar jag till den iaf. Klickar igång skräpet och får upp att IE inte hittar sidan... Efter 20 minuters svärande och annat plus grava funderingar på att skicka ut maskinen i snön så slår det mig, accesskortet sitter inte i.. :gråta

Måndagar suger!

:rofl:rofl:rofl

Måndagar suger!

:fakta:fakta:fakta:mattias

Hear hear!

Måndagar suger!

Nu går jag lite emot mig själv men det där kan du ju faktiskt inte beskylla måndagar för... det är inte veckodagens fel att du lämnade huvet kvar på kudden. ;)

Själv avskyr jag måndagar för då har alla kunder en jäkla massa högakuta ärenden... jämt... som helst skall vara löst igår.

VAFALLS! Här vaknar man på morgonen och förväntar sej en sprillans ny hoj ståendes i vardagsrummet med en lapp där det står "Med kärlek från oss på sporthoj.com" så är där TOMT! :mad: Det var en dålig start på födelsedagen...

:D Tack. :)

Måndagar suger!

:D:D:krama

Ja utom för Eradi då om hon nu inte har åldersnojja.. :hihi
Grattis på födelsedagen iaf! :D

Var på krogen med mina brewdar i lördags för att fira och då slog det mej. Om tre år blir jag 30! :gråta

Var serveras tårtan? :banana

Funderar på att baka kardemummakaka idag eftersom jag inte har nånting annat för mej.

Sen lovar jag att tala om hur god den blev... ;)

VAFALLS! Här vaknar man på morgonen och förväntar sej en sprillans ny hoj ståendes i vardagsrummet med en lapp där det står "Med kärlek från oss på sporthoj.com" så är där TOMT! :mad: Det var en dålig start på födelsedagen...

Va?! Såg inte du den osynliga hojen vi ställde in i ditt vardagsrum?:va

Var på krogen med mina brewdar i lördags för att fira och då slog det mej. Om tre år blir jag 30! :gråta

För mig var det tre år sedan jag blev 30... när jag hade tre år kvar till 30 så var jag singel, bodde i en ungkarlslya mitt i city och festade majoriteten av dagarna i veckan... nu 6år senare är jag en gift enbarnsfar (snart två) i radhus (snart villa) samt kör kombi.
Hyffsad utveckling. :)

:rolleyes: tror inte att du ser den står nog i hyllan :)
annars är de nån annan som lagt beslag på den ;)

:va är de inte onödigt att ha de 3 år innan ? Du kan missa så mycke kul om du ska oja dej över de. Jag har (efter sep) 3 år tills jag blir 40 :)
:yoparty Då kan jag säga att jag verkligen är vuxen :D

Men vad störande. Hade tänkt att försöka komma igång med fotograferingen ordentligt och ta ett självporträtt varje dag i ett år och försöka vara lite kreativ med varje bild. Så jag bestämmer motiv, riggar kameran på stativ och upptäcker att batteriet är urladdat för jag hade glömt stänga av kameran... :död
Bra början...

Va?! Såg inte du den osynliga hojen vi ställde in i ditt vardagsrum?:va

Neh. D: Nån måste ha snott den. :mad:

:va är de inte onödigt att ha de 3 år innan ? Du kan missa så mycke kul om du ska oja dej över de. Jag har (efter sep) 3 år tills jag blir 40 :)
:yoparty Då kan jag säga att jag verkligen är vuxen :D

Tja, det blir ju en motivation. :D När jag fyller 30 vill jag att mitt liv ska se ut såhär *peka på mitt framtida liv* och eftersom det bara är tre år kvar så har jag motivation att se till att det händer. ;) Börjar med hojkort i vår/sommar så får vi se vart det barkar. :)

Tja, det blir ju en motivation. :D När jag fyller 30 vill jag att mitt liv ska se ut såhär *peka på mitt framtida liv* och eftersom det bara är tre år kvar så har jag motivation att se till att det händer. ;) Börjar med hojkort i vår/sommar så får vi se vart det barkar. :)
När jag fyllde 30 trodde jag att jag visste hur livet skulle/borde se ut och jag hade inte alls uppnått allt det som jag trodde/ansåg var att vara 30 och vuxen. Jag blev superbesviken på mig själv och livet och bröt ihop.

Hade världens brakfest som pågick i nästan ett dygn.

Och så dagen efter gick livet och jag vidare och jag insåg att det spelar fan ingen roll vad man fyller, förväntningar har inget med ålder att göra. Inte att vara vuxen heller. Dessutom är det där med att vara cuxen överreklamerat.

Jag har lekt vuxen, nu lever jag istället. Det är ett mer lyckat koncept för min del.

Iofs så fyller jag 50 om 5 år, så... :D :tuttar :glömdet

Grattis på födelseda'n förresten! :krama

Då SKA du fasen få något åranscht, vare sig du vill eller inte...:D
Menar du att jag på något sätt på min 50-årsdag har blivit så senil att jag glömt bort hur äckligt åranscht är och tror att blåsorna och de kliande utslagen på min kropp beror på något annat som jag tyvärr glömt bort?!?

:va

Som om... :arsele

Nu har jag fått några invites till Voddler igen. Om det är någon som känner sig hugad.

:)

När jag fyllde 30 trodde jag att jag visste hur livet skulle/borde se ut och jag hade inte alls uppnått allt det som jag trodde/ansåg var att vara 30 och vuxen. Jag blev superbesviken på mig själv och livet och bröt ihop.

Hade världens brakfest som pågick i nästan ett dygn.

Och så dagen efter gick livet och jag vidare och jag insåg att det spelar fan ingen roll vad man fyller, förväntningar har inget med ålder att göra. Inte att vara vuxen heller. Dessutom är det där med att vara cuxen överreklamerat.

Jag har lekt vuxen, nu lever jag istället. Det är ett mer lyckat koncept för min del.

Iofs så fyller jag 50 om 5 år, så... :D :tuttar :glömdet

Grattis på födelseda'n förresten! :krama

Tack. :)
Tja, mina framtidsplaner är ganska enkla. Typ, blir klar med utbildningen, skaffa jobb, hojkort, äntligen flytta hemifrån och sen ska jag bara Leva. Vuxen tänker jag aldrig bli. :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph