Prillan73
Lagom e bäst.....
Morron.......så var det ny vecka.....ny måndag........NYA möjligheter! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Morron.......så var det ny vecka.....ny måndag........NYA möjligheter!![]()

gääääääsp...kaffe dags...
måndag och inget kundbesök planerat förren onsdag...![]()

Trallallaaaallaaaaallaaaaaaaaaaaaaaaa
Skön känsla va??![]()
![]()

Jaaahaaaa... Jag trodde det var sån't där
jagharfåttpsykbrytalapuckenlallande...![]()
Okej, jag är alltså den enda i den här tråden som är helt sane.
Okej, nu ska vi se då...
Äh sånt har jag väl konstant?? HAr du hört mig prata nån gång??? *bjuder på sig själv* eeh vänta det där kan nog misstolkas...*asg*
Nej det handlade om att jag hittade bilder på min finfina hoj... Hihi...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA
Braaa försök gulle...
Vad händer om jag skriver MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAG!!!!!*testar gränsen på Pluggens sanity*

Åååååååååh vad jag vill köra hoj... kan inte snön/isen bara toksmälta inatt... gaaaaah
Åååååååååh vad jag vill köra hoj... kan inte snön/isen bara toksmälta inatt... gaaaaah
Skoja inte.. det är sanslöst jobbigt med snö just nu..![]()
Det värsta är att jag har faen svårt att hinna få ihop hojen om det smälter inatt eller närmsta månaden...
Kollade på nyheterna igår, på onsdag ska det tydligen komma in ett sjuhlvts oväder med snö över hela sverige...
[SIZE="1[COLOR="White"][/COLOR]"]pssst. måndagar suger![/SIZE]
Tyyyyyyyyyyst..
Det räcker med snö nu faktiskt...![]()

Wohooo... nu har Swedie tydligen gjort mitt nickbyte... YES!![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |