Skriv-vad-du-vill-tråden

Kommer att häcka på din arbetsplats på söndagmorgon, någe bra ställe att äta frulle på?

Svårt att säga, jag jobbar inte bland terminalerna så jag är inte där så ofta... Men undvik kaffet på wayne's coffee, det smakar huggorm... Det är det tipset jag ge...

Hmm... Idag vaknade man när man kom ut iallafall. Sen vaknade man ännu mer at frustrationen över att släpet inte backar åt det håll man vill. :huvet
Nu hade jag iallafall en lärare som förklarade saker och ting istället för att stå utanför och vråla "Sväng mer! Sväng mer! NeEJJJJJJJ, det blev för mycket!"

Jaaarå grabbar nu sticker jag till den stora sandlådan Australien ;) ha ett par kalla fina 3 veckor på er nu ;D :crash

Frulle på Arlanda tar jag alltid efter security checkpoint, där de har mackor med juice och kaffe... dels slipper man all trängsel i Sky City där folk skall köra sista fikat med familj, släkt, vänner och diverse annat löst folk de tagit med för att vinka adjö, sen tycker jag det är lite skoj att sitta och se hur folk absolut måste dricka tidigt på morgonen bara för att det går. :D

Hmm... Idag vaknade man när man kom ut iallafall. Sen vaknade man ännu mer at frustrationen över att släpet inte backar åt det håll man vill. :huvet
Nu hade jag iallafall en lärare som förklarade saker och ting istället för att stå utanför och vråla "Sväng mer! Sväng mer! NeEJJJJJJJ, det blev för mycket!"

Ja, det underlättar ju lite när man ska göra något... själv brukar jag aldrig backa med släp, utan jag brukar koppla av släpet knuffa istället, det brukar oftast gå bra...

Jaaarå grabbar nu sticker jag till den stora sandlådan Australien ;) ha ett par kalla fina 3 veckor på er nu ;D :crash

Fan det är synd om dig, hur ska du klara dig i 3 veckor?

Ett användbart tips!:tummenupp

Lugnt, det kaffet är knappt att jag önskar min värsta fiende...:)

Last edited:
Ja, det underlättar ju lite när man ska göra något... själv brukar jag aldrig backa med släp, utan jag brukar koppla av släpet knuffa istället, det brukar oftast gå bra...

Skulle vilja se dej koppla loss och knuffa släpet jag backade med idag... :D

Nä, men käre far gör detsamma. Vår parkering kan vara trixig att backa in på särskilt med släp så det blir för det mesta att koppla loss och dra/knuffa.

...det finns en speciell plats i helvetet för såna som dej... :mad:;)

Skulle vilja se dej koppla loss och knuffa släpet jag backade med idag... :D

Nä, men käre far gör detsamma. Vår parkering kan vara trixig att backa in på särskilt med släp så det blir för det mesta att koppla loss och dra/knuffa.

Då skulle du bli bra överraskad!:D Nu går det ju tack och lov lång tid mellan gångerna jag behöver köra med släp öht... Sist var det när min ömma moder skulle bygga veranda för lite över 10 år sedan, gången innan det var det med kanon när jag gjorde lumpen, det kostade mig en spricka i bröstbenet... Så med lite tur så tar det ytteligare 15 år innan jag måste köra med släp igen..

Då skulle du bli bra överraskad!:D Nu går det ju tack och lov lång tid mellan gångerna jag behöver köra med släp öht... Sist var det när min ömma moder skulle bygga veranda för lite över 10 år sedan, gången innan det var det med kanon när jag gjorde lumpen, det kostade mig en spricka i bröstbenet... Så med lite tur så tar det ytteligare 15 år innan jag måste köra med släp igen..

:D Hade aldrig kört med släp innan jag började här. Ännu roligare att jag aldrig fickparkeratheller (ens på körskolan) men lyckades fåtill en nästanbra fickparkering med lastbil och släp idag. :D

Om ni förövrigt undrar vem som är den hårdaste katten i stan så är det Musse med sin nyärrade nos. :yoparty

:D Hade aldrig kört med släp innan jag började här. Ännu roligare att jag aldrig fickparkeratheller (ens på körskolan) men lyckades fåtill en nästanbra fickparkering med lastbil och släp idag. :D

Det tar sig sa mordbrännarn!:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...