Jasså, men det är ju bara att säga till, det ska vi nog kunna skaka fram...![]()
TILL! Bwahahaha





Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jasså, men det är ju bara att säga till, det ska vi nog kunna skaka fram...![]()





TILL! Bwahahaha![]()
TILL! Bwahahaha![]()

Kommer att häcka på din arbetsplats på söndagmorgon, någe bra ställe att äta frulle på?

Svårt att säga, jag jobbar inte bland terminalerna så jag är inte där så ofta... Men undvik kaffet på wayne's coffee, det smakar huggorm... Det är det tipset jag ge...
bra där..annars kan det slå runt för farbror pluggen om det blir fler måndagsälskare..det gillar inte han
Hmm... Idag vaknade man när man kom ut iallafall. Sen vaknade man ännu mer at frustrationen över att släpet inte backar åt det håll man vill.
Nu hade jag iallafall en lärare som förklarade saker och ting istället för att stå utanför och vråla "Sväng mer! Sväng mer! NeEJJJJJJJ, det blev för mycket!"
Jaaarå grabbar nu sticker jag till den stora sandlådan Australienha ett par kalla fina 3 veckor på er nu ;D
![]()
Ett användbart tips!![]()
Ja, det underlättar ju lite när man ska göra något... själv brukar jag aldrig backa med släp, utan jag brukar koppla av släpet knuffa istället, det brukar oftast gå bra...
Jaaarå grabbar nu sticker jag till den stora sandlådan Australienha ett par kalla fina 3 veckor på er nu ;D
![]()




Skulle vilja se dej koppla loss och knuffa släpet jag backade med idag...
Nä, men käre far gör detsamma. Vår parkering kan vara trixig att backa in på särskilt med släp så det blir för det mesta att koppla loss och dra/knuffa.
TILL! Bwahahaha![]()




Då skulle du bli bra överraskad!Nu går det ju tack och lov lång tid mellan gångerna jag behöver köra med släp öht... Sist var det när min ömma moder skulle bygga veranda för lite över 10 år sedan, gången innan det var det med kanon när jag gjorde lumpen, det kostade mig en spricka i bröstbenet... Så med lite tur så tar det ytteligare 15 år innan jag måste köra med släp igen..

Hade aldrig kört med släp innan jag började här. Ännu roligare att jag aldrig fickparkeratheller (ens på körskolan) men lyckades fåtill en nästanbra fickparkering med lastbil och släp idag.
![]()
Go´morron!
Inspektion på jobbet idag fr kommunen.....alltid lite läskigt!
Goooo mooorrroooon!!
Sista dan på jobbet idag...
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |