Skriv-vad-du-vill-tråden

Morrn på er.
Nu är batterierna laddade för att klara sig tills snön smälter bort... men usch vad hojabstinensen förstärktes när det åkte förbi den ena hojen efter den andra utanför hotellet... gaaaah.
Men solen stekte och bärsen var god, så det funkade ändå. :)
 
gääääääsp...kaffe dags...

måndag och inget kundbesök planerat förren onsdag...:yoparty
 
Okej, jag är alltså den enda i den här tråden som är helt sane.:fakta





Okej, nu ska vi se då...
 
Jaaahaaaa... Jag trodde det var sån't där
jagharfåttpsykbrytalapuckenlallande... :hihi

Äh sånt har jag väl konstant?? HAr du hört mig prata nån gång??? *bjuder på sig själv* eeh vänta det där kan nog misstolkas...*asg*

Nej det handlade om att jag hittade bilder på min finfina hoj... Hihi...

Okej, jag är alltså den enda i den här tråden som är helt sane.:fakta





Okej, nu ska vi se då...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

Braaa försök gulle... :)
Vad händer om jag skriver MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAG!!!!! :D *testar gränsen på Pluggens sanity*
 
Last edited:
Äh sånt har jag väl konstant?? HAr du hört mig prata nån gång??? *bjuder på sig själv* eeh vänta det där kan nog misstolkas...*asg*

Nej det handlade om att jag hittade bilder på min finfina hoj... Hihi...



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAA

Braaa försök gulle... :)
Vad händer om jag skriver MÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAAAAAAAAAG!!!!! :D *testar gränsen på Pluggens sanity*

:censored
 
Åååååååååh vad jag vill köra hoj... kan inte snön/isen bara toksmälta inatt... gaaaaah

Det värsta är att jag har faen svårt att hinna få ihop hojen om det smälter inatt eller närmsta månaden... :(

Skoja inte.. det är sanslöst jobbigt med snö just nu.. :(

Kollade på nyheterna igår, på onsdag ska det tydligen komma in ett sjuhlvts oväder med snö över hela sverige...

[SIZE="1[COLOR="White"][/COLOR]"]pssst. måndagar suger![/SIZE]
 
Det värsta är att jag har faen svårt att hinna få ihop hojen om det smälter inatt eller närmsta månaden... :(



Kollade på nyheterna igår, på onsdag ska det tydligen komma in ett sjuhlvts oväder med snö över hela sverige...

[SIZE="1[COLOR="White"][/COLOR]"]pssst. måndagar suger![/SIZE]

Tyyyyyyyyyyst..
Det räcker med snö nu faktiskt... :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top