Skriv-vad-du-vill-tråden

Jaha, ölutdelning!?

Vad får man för en tour med 12/80-bataljonen -92 med Kapten Billoudel(stavar han så??) då!??:va

Hahahaha! Bill Rondell! (Stavas iofs Billaudel) Min skapare, den mannen, vilka historier jag har att berätta... :hoppskrat

Det är värt mycket öl! Men eftersom du stavade fel och inte mindes ditt befäls namn så blir det avdrag. ;)
Å andra sidan hedrar det dig att inte minnas honom, så kör i vind, du får hämta ut ur mitt förråd nästa gång du kommer över.

Hur mycket öl får jag då?:va

Du är ju arme´knekt! för böfvelen!

Det blir två lättöl!

Å så är du djurgårdare. Då blir det ingenting! :D

Last edited:
Hahahaha! Bill Rondell! (Stavas iofs Billaudel) Min skapare, den mannen, vilka historier jag har att berätta... :hoppskrat

Det är värt mycket öl! Men eftersom du stavade fel och inte mindes ditt befäls namn så blir det avdrag. ;)
Å andra sidan hedrar det dig att inte minnas honom, så kör i vind, du får hämta ut ur mitt förråd nästa gång du kommer över.

Just de, Armand Billaudel, måttligt impad när vi kalade honom för Arre. :D

Btw, ere intedags för DIG o komma över på fika???
Ta mere en pall me öl då vetja!

Last edited:

Du är ju arme´knekt! för böfvelen!

Det blir två lättöl!

Å så är du djurgårdare. Då blir det ingenting! :D

Nu är det såhär va, att försvaret består av en Armé, en flygklubb och en båtklubb! Dessutom är DIF stockholms stolthet!:fakta:fakta

Nu är det såhär va, att försvaret består av en Armé, en flygklubb och en båtklubb! Dessutom är DIF stockholms stolthet!:fakta:fakta

Ill Drink to that! Vad gäller DIF alltså...:tummenupp

Lumpen? Kock på isbrytaren Frej 1977 smäller inte så högt i det här sällskapet förstår jag...

Ill Drink to that! Vad gäller DIF alltså...:tummenupp

Lumpen? Kock på isbrytaren Frej 1977 smäller inte så högt i det här sällskapet förstår jag...

Är det fler än jag som får upp en chimpans som kliar sig på kotten eller leker med en trasig hundleksak på Skansen när jag hör Djurgården ???:va

Last edited:
gooooooooooooood moooooooooooooooooooooooorning... hehe

O nej du ska fan inte ha nå öl.. Du är ju redan totalt dyngrak när du kommer med sådana kommentarer... Knasboll...

PA lyssna på mig nu va.. Ge han inte nå öl... :tuttar

Last edited:
gooooooooooooood moooooooooooooooooooooooorning... hehe

O nej du ska fan inte ha nå öl.. Du är ju redan totalt dyngrak när du kommer med sådana kommentarer... Knasboll...

PA lyssna på mig nu va.. Ge han inte nå öl... :tuttar

Nu är inte du tillräckligt nykter för att kunna påstå att jag är full:fakta:fakta

Är det fler än jag som får upp en chimpans som kliar sig på kotten eller leker med en trasig hundleksak på Skansen när jag hör Djurgården ???:va

Äh hörru Fucken... När jag hör Brajen ser jag ett gäng drogberoende tomtar som överlevt sen Kenta&Stoffes tid... ÖÖÖhhhhh... de va jäla mycke bättre förr...:fyllisar

Eller scenario två; Två bräkande skåningar som bor i " Sofo" och har Brajen-tatueringar... The new shabbychick deodorantstylade bönderna som tror de är äkta...:näsblod

Äh hörru Fucken... När jag hör Brajen ser jag ett gäng drogberoende tomtar som överlevt sen Kenta&Stoffes tid... ÖÖÖhhhhh... de va jäla mycke bättre förr...:fyllisar

Eller scenario två; Två bräkande skåningar som bor i " Sofo" och har Brajen-tatueringar... The new shabbychick deodorantstylade bönderna som tror de är äkta...:näsblod

:skrattaåt
Sååå underbart!!
made my day!

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...