Skriv-vad-du-vill-tråden

Neeh, det är en j-a helg emellan också. :mad: Det är kanelbullens dag på söndag, så det kan väl vara något att se fram emot, innan nästa måndagsjubel.:yoparty

Den är bra den med. Då har man ju måndagen att se fram mot :banana

Spenderade förresten gårdagen i Köpenhamn och det var helt okej. :carlsberg_lunch

Jag tycker att det börjar bli lite väl mycket måndagstalibanism (fan kunde jag inte ha kommit på ett kortare ord?:huvet) i tråden...
Var är Thyg0d när han behövs?:brinnerup:gnissla

:pannkyss

Hur går det med jobbletandet? Har du lagt ner?

Last edited:

Spenderade förresten gårdagen i Köpenhamn och det var helt okej. :carlsberg_lunch

Ja de förklarar det hela, klart att man gillar måndagar om man dricker sin lunch,:gnissla:gnissla

Hur går det med jobbletandet? Har du lagt ner?

Nä jag håller på, men det är bra segt just nu...:huvet

Last edited:
Ja de förklarar det hela, klart att man gillar måndagar om man dricker sin lunch,:gnissla:gnissla
Dom hade ingen alco-gel i Köpenhamn så vad gör man... :gnissla

Edit: Det var förresten tisdag igår ;)
Nä jag håller på, men det är bra segt just nu...:huvet

Har hört rykten om att HB Thinner har ökat sin försäljning kraftigt på senaste tiden, dom behöver säkert folk. Enligt insiderinfo har dom dessutom fått en stororder från Pucko Fulgrogg Inc.

Dom hade ingen alco-gel i Köpenhamn så vad gör man... :gnisslaHar hört rykten om att HB Thinner har ökat sin försäljning kraftigt på senaste tiden, dom behöver säkert folk. Enligt insiderinfo har dom dessutom fått en stororder från Pucko Fulgrogg Inc.

Nice! Då kan man ju olla El Pucko Grande's thinner innan den skickas iväg.:D

Edit: Det var förresten tisdag igår ;)

Tisdagar är bättre än måndagar.:fakta Och onsdagar är bättre än tisdagar....

Last edited:
Hmm... Sitter jag och läsere bipacksedeln till min migränmedicim...
  • Biverkningar: Yrsel, huvudvärk
Er, var ju för att SLIPPA huvudvärk som jag var där. Övrigt läser jag:Har ingen eller liten effekt på förmågan att framföra fordon och att använda maskiner. Yrsel och trötthet kan emellertid inträffa under behandlingen och du bör därför vara uppmärksam på hur du mår innan dukör bil eller hanterar maskiner.
Eh, jag sa till min läkare att jag pluggar till yrkeschaffis och ska således hantera stora lastbilar med släp. Borde hon då inte skrivit ut nån medicin där jag inte riskerar att inte kunna köra?

Det är kanelbullens dag på söndag, så det kan väl vara något att se fram emot, innan nästa måndagsjubel.:yoparty

Kanelbulle... :dreggel Får se om min rumskompis bakar nåt i helgen då, annars så får jag dra förbi pressbyrån för inhandulering av bulle.

jag tar å joinar gänget i denna härliga tråd från våran härliga stad med lite sorg...

Hade planer på att köpa en Gixxer i helgen men den visade sig ha gått mycket längre än förväntat och helt utan servicebok...:huvet Hade väl vart okey om han va prutvillig men icke sa nicke :(
Hopp, letandet går vidare

Ja, men det är absolut fint, kanelbulledag med efterföljande måndag som dessutom innebär start av ett projekt där jag får piska timmar ur en danska och en norrman. Kan det bli mycket bättre? :D

Köpenhamn... okej, jag gillar själva staden, men jag fattar inte ett skit av gröten som väller ur munnen på tvåbeningarna. :mad:

Hmm... Sitter jag och läsere bipacksedeln till min migränmedicim...
  • Biverkningar: Yrsel, huvudvärk
Er, var ju för att SLIPPA huvudvärk som jag var där. Övrigt läser jag:Har ingen eller liten effekt på förmågan att framföra fordon och att använda maskiner. Yrsel och trötthet kan emellertid inträffa under behandlingen och du bör därför vara uppmärksam på hur du mår innan dukör bil eller hanterar maskiner.
Eh, jag sa till min läkare att jag pluggar till yrkeschaffis och ska således hantera stora lastbilar med släp. Borde hon då inte skrivit ut nån medicin där jag inte riskerar att inte kunna köra?

Hur kan läkemedelsföretaget veta att medicinen tog bort den ursprungliga huvudvärken och gav NY huvudvärk?:va -Den hjälpte mot huvudvärken, men sen fick du ont i skallen av medicinen...:glömdet

jag tar å joinar gänget i denna härliga tråd från våran härliga stad med lite sorg...

Hade planer på att köpa en Gixxer i helgen men den visade sig ha gått mycket längre än förväntat och helt utan servicebok...:huvet Hade väl vart okey om han va prutvillig men icke sa nicke :(

Surt, jag hoppas att du inte behövde åka så långt i onödan...:gnissla

Last edited:
Mmmmmmmmmmm snart måndag pluggen..göm helgen den e fort över..snart underbara måndag..

Mmmm hoppas helgen går fort..:D

Kanelbulle... :dreggel Får se om min rumskompis bakar nåt i helgen då, annars så får jag dra förbi pressbyrån för inhandulering av bulle.

Doktorer verkar inte ha alla hästar hemma, men det kanske är för att de ska klara av alla gnällisar? På bekostnad av de som verkligen behöver hjälp... :va

Det ska nog bakas kanelbullar hemma på söndag, fast det blev villkorat med att vi även bakar vaniljbullar. Ibland undrar jag på allvar vem det är som bestämmer här?!? :confused:

Ring igen i Januari och kolla om han fortfarande inte vill gå ner i pris !:D

¨
¨

trist..ljög han om mätarställningen då eller ??

*fniss*

har aldrig fattat hur dom överhuvudtaget kan snacka med 2 potatisar u munnen..el gröt för den delen..
Jag har försökt kolla om det är något fysiskt fel, men jag kan inte se att det sitter nå't i munnen. Inte ens en potatis (vilket skulle vara ganska underhållande, då även den minsta potatismedlemmen är ganska stor i förhållande till en dansk skalle...). Kanske är det nere i halsen det sitter? Jag har inte undersökt så långt in/ner... :va

Tack, jag har eget...:hihi:hihi

Fjoll, då får jag ta med det till Oslo då. De kanske inte är så kinkiga. Det ska vara hypereffektivt att dela med sig på flygplan har jag hört. :hihi

Last edited:
Mmmmmmmmmmm snart måndag pluggen..göm helgen den e fort över..snart underbara måndag..

Mmmm hoppas helgen går fort..:D

Men det var väl helvete vad folk spammar...:mad: OCH SLUTA ATT TJATA OM MÅNDAG NU ANNARS BLIR DET KETTING I TACKET!!!111:mad::mad::mad:

Jag har försökt kolla om det är något fysiskt fel, men jag kan inte se att det sitter nå't i munnen. Inte ens en potatis (vilket skulle vara ganska underhållande, då även den minsta potatismedlemmen är ganska stor i förhållande till en dansk skalle...). Kanske är det nere i halsen det sitter? Jag har inte undersökt så långt in/ner... :va

ett av dom där olösta mysterierna som finns..

men prata kan dom inte..:sådeså

se hur länge det dröjer innan första skåning kommer in tråden och kommer med ursäkter..

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph