Jaha, (även om jag vet att jag inte är i målgruppen) vad var det för roligt med det då?Nähä gott folk (inte måndagstalibanerna) nu har mer än halva veckan gått!![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaha, (även om jag vet att jag inte är i målgruppen) vad var det för roligt med det då?Nähä gott folk (inte måndagstalibanerna) nu har mer än halva veckan gått!![]()
Jaha, (även om jag vet att jag inte är i målgruppen) vad var det för roligt med det då?Det betyder bara att jag måste åka till Oslo och jag har verkligen ingen lust med det.
![]()
Måndagstalibaner ingick inte i gott folk enligt min tolkning av det du skrev.Du är visserligen i målgruppen för gott folk, det roliga med det är att veckan är slut snart, och det är hysteriskt skojjigt!Vad ska du göra i Oslo?
Tänk på alla stackare som bor i Oslo då, dom får ju aldrig åka hem.Måndagstalibaner ingick inte i gott folk enligt min tolkning av det du skrev.
Jag ska jobba. I Oslo alltså.Bara två dagar förvisso, jag får komma hem igen sent på fredag kväll.
![]()
Måndagstalibaner ingick inte i gott folk enligt min tolkning av det du skrev.
Jag ska jobba. I Oslo alltså.Bara två dagar förvisso, jag får komma hem igen sent på fredag kväll.
![]()
Tänk på alla stackare som bor i Oslo då, dom får ju aldrig åka hem.
Tänk på alla stackare som bor i Oslo då, dom får ju aldrig åka hem.
Ja eller ÄNNU värre, Skaune...........halvdanskar............fi faen !![]()
Fan, det låter kul som en pinne i ögat...
Nähä gott folk (inte måndagstalibanerna) nu har mer än halva veckan gått!![]()
Japp! Party var det.Så nu har jag hämtat ut medeciner som har biverkningen att man kan få mardrömmar...
Läkaren berättade om patienter som var tvugna att sluta med den för de helt enkelt var skräckslagna för att gå och lägga sej.
Är det därför norrmän uppfattas som så glada när man träffar dem här i Sverige, för att de är så glada att få komma bort?!?Tänk på alla stackare som bor i Oslo då, dom får ju aldrig åka hem.
Jag ska tillbringa 3 veckor i Köpenhamn efter nyår, kan det bli hemskare än så?Ja eller ÄNNU värre, Skaune...........halvdanskar............fi faen !![]()
Spättaföreningen kan jag fatta hör hemma här, även i den här tveksamt existensberättigade megamastodonttråden, men Spetteföreningen... att stötta Spettekakor borde väl snarare GYNNA än hejda skauningarna eller?!?Därav borde vi alla gå med i Spetteföreningen!![]()
Japp! Party var det.Så nu har jag hämtat ut medeciner som har biverkningen att man kan få mardrömmar...
Läkaren berättade om patienter som var tvugna att sluta med den för de helt enkelt var skräckslagna för att gå och lägga sej.
Spättaföreningen kan jag fatta hör hemma här, även i den här tveksamt existensberättigade megamastodonttråden, men Spetteföreningen... att stötta Spettekakor borde väl snarare GYNNA än hejda skauningarna eller?!?![]()
Nu får du allt förklara, för jag orkar INTE googla och kolla själv.![]()
Jefla idioter som kräver ocrnr - vill ni ha mina penagar eller INTE???
Ja, dom är skitjobbiga...Måste det vara så många siffror?
![]()
JAHAAAAAAAAAAAA!!!Nejnej, det är ingen sån förening... Det går ut på att medlemmarna vid given tidpunkt ska åka ner till skånska gränsen och spetta loss skåne från Sverige...![]()
Fan, det låter kul som en pinne i ögat...
Nähä gott folk (inte måndagstalibanerna) nu har mer än halva veckan gått!![]()
Det betyder att det bara är en halv vecka kvar till nästa måndag alltså![]()
Neeh, det är en j-a helg emellan också.Det är kanelbullens dag på söndag, så det kan väl vara något att se fram emot, innan nästa måndagsjubel.
![]()
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |