Zadre
Ny medlem
- Gick med
- 25 Sep 2009
- Hoj
- Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjoho för rumskompisar som bakar! Chokladmuffins när jag flyttade in och chokladkaka idag...*mumsar*
Tjoho för rumskompisar som bakar! Chokladmuffins när jag flyttade in och chokladkaka idag...*mumsar*
Smsa´ över grejerna DiReCkT !!!![]()
Smsa´ över grejerna DiReCkT !!!![]()
Sist jag försökte SMSa bakverk var jag tvungen att skaffa ny mobil. Har inte rååååd! D:![]()
![]()
Sist jag försökte SMSa bakverk var jag tvungen att skaffa ny mobil. Har inte rååååd! D:![]()
![]()
Låt "El Pucko Grande" tjöpa en ny åt dig, han är rik...![]()
Tjo tjena !![]()
Go´morron!
Ännu en frisk dag....![]()
Ännu en dag närmare helgen..
God morgon måste man ju säga så här på morgonkvisten. Kan meddela att jag var tvungen att skrapa rutor i morse också.![]()
Varmgarage is da shit!!
Go morron!!!
Varmgarage is da shit!!
Morrn morrn!
Är tillbaka på jobbet nu efter att ha legat sänkt i 2 dagar med magont och sprängande huvudvärk. Sen när jag skulle till jobbet idag så vägrade hojen starta... kanske har varit lite för kallt för han under natten.
Så efter jobbet idag blir det iväg och köpa batteriladdare då startströmmen imorse körde slut på josen.
Så imorse vart pedalhoj till jobbet.
Nicotin's största fan text
såååååå underbart! Ibland blir man alldeles impad av folk och vilketdom kan vara..
![]()
Tjo tjena !![]()
I mitt garage är det så varmt, att bara tiden för att låsa upp hojen, värmer en så pass att det fortfarande går bra att åka till jobbet i bara kortkallingar och jeans (Näää, inte bara...
)
![]()
Fast det tar ju ett tag att mjuka upp sej och få igång blodcirkulationen vid jobbet, innan man kan kliva av hojen...![]()
Morrn morrn!
Är tillbaka på jobbet nu efter att ha legat sänkt i 2 dagar med magont och sprängande huvudvärk. Sen när jag skulle till jobbet idag så vägrade hojen starta... kanske har varit lite för kallt för han under natten.
Så efter jobbet idag blir det iväg och köpa batteriladdare då startströmmen imorse körde slut på josen.
Så imorse vart pedalhoj till jobbet.
I helgen så blir mitt varmgarage tomt
Ska flytta in alla möbler i nya huset, då finns det 64 kvm varmgarage som är tomt. .
Det är på G som sagt,![]()
Hear hear... Det får mig osökt att tänka på låten:"Folk är idioter"...
Mmmm det var inget dåligt garage det där inte...
Du får hålla oss uppdaterade med hur det går med leverantören...
![]()
skulle INTE vilja va han just nu!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |