hahahahaha jg skulle så haft filmkameran nyss..
var ute en sväng med hunden..efter mycket om och men så parkade voffen arslet i en rätt så tät taggbuske..
tänkte att detta är ngt jag inte ska plocka upp..
hunden hinner inte mer än att komma ut ur busken så skriker en förortskärring men alldeles FÖR mycket fritid från en balkong..
kärringen* Hörru,du ska väl plocka upp efter hunden din ?
jag* Nee varför det,jag kommer ju inte ens in i busken..
kärringen* Men för faan..det är väl för faan självklart att du ska plocka upp efter hunden
jag* joo det brukar jag göra men inte i skogen och framför allt inte under en taggbuske men brukar du springa i skogen och plocka efter alla andra djur också el ? med tanke på att du ens orkar stå på din balkong och skrika ?
Men du får gärna komma ner hit och visa om du kommer in i busken ?
kärringen* nu kommer jag ner..
följande utspelar sig..kärringen sur som faan rycker åt sig en av mina påsar och dyker halvvägs in i busken där hon inser att
1. hon blöder i armen
2.hennes " dyrbara " jacka e nu trasig
3.hon kommer varken längre in el ut..

4.inser sitt misstag och skriker i samma tonart som på balkongen, kan du din jäkla idiot hjälpa mig ut ??
jag* nee varför det, du tog dig själv in..då kan du säkert ta dig ut också.
Nu brinner det i alla säkrings skåp hon har..
drar sig ut från busken och blänger på mig ( om blickar kunde döda

)
Duu du ska faan pröjsa för min jacka..nee säger jag varför det..du stod ju på balkongen och sa att det visst skulle gå at komma in i busken..du valde själv att bevisa detta..nu inser du att det inte gick..det jag redan visste..att du pajjade jackan är ditt eget fel och ingen annans..
Men jag bjuder på högen påsar jag har så du kan fördriva dina dagar men att vara ute i skogen och plocka efter djuren i skogen..
Hur orkar folk ???