Jaaa!!! Mera snö :snöbollskrig
Så slipper jag sakna en hoj alltför mycket
Jaha! Måndagar och snö, är det något mer du vill dela med resten av församlingen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaaa!!! Mera snö :snöbollskrig
Så slipper jag sakna en hoj alltför mycket

Jaha! Måndagar och snö, är det något mer du vill dela med resten av församlingen?![]()
Kom hit och skotta åt mig! Så kan vi ha snöbollskrig sen!!!![]()
Jaha! Måndagar och snö, är det något mer du vill dela med resten av församlingen?![]()
som kallar sig "klubblös grundare" han har tydligen bytt nummer, eller jobb så han verkar omöjlig att få tag på.Kollar på min nuvarande favoritsida och det är nu 4 grader i luften och hela 6 grader i vägbanan i Rotebro (Som för min del får representera norrort)... det är banne mig näst intill hojväder.![]()
snön är ju mer eller mindre borta, TRIST !!!! jag ville ju åka pulka i helgen 
nu kan man ju undra vem som la dit all kallluft på min ballkong 

Go´morron !!!![]()
Nä.....det hjälpte inte......det känns fortfarande som om jag inte sovit klart.......![]()

...men snälla prillan...06.36 liksom![]()
på det där nya stället...Le Bon Palais...heter det nog..typ...och ska tydligen vara bra...bättre än förut...har jag hört.Men vaffan...det är ju rena sovmorgonen...!!![]()
Prillan....kliv upp 05:15 och kör ett yogapass så ska du se att du blir pigg. Det blir jag!!![]()
Och nu börjar nedräkningen till helgens partaj.!! Vi är 5 brudar som ska ut och berusa oss![]()
på det där nya stället...Le Bon Palais...heter det nog..typ...och ska tydligen vara bra...bättre än förut...har jag hört.
Någon som vet förresten..!!
//Mad

Man kan ha kul utan sprit. Har jag hört... :feberyrsel![]()

Har man feber orkar man ju inte dansa!!!
Och det vill jag!!![]()

Och nu börjar nedräkningen till helgens partaj.!! Vi är 5 brudar som ska ut och berusa oss![]()
på det där nya stället...Le Bon Palais...heter det nog..typ...och ska tydligen vara bra...bättre än förut...har jag hört.
Någon som vet förresten..!!
//Mad
Bäst att inte bli sjuk då!![]()

Vaffan....äh...jag tar en extra sup så blir det nog bra. 
...eftersom det är DU som ska dansa med Madde här! Å hon släpper inte taget förrän det dansats i 5 timmar!![]()
han orkade inte....den jävla tunnisen.!!! 
Visst fan låter det gay..och jag som INTE gillar melodifestivaldravlet.Vaffan....äh...jag tar en extra sup så blir det nog bra.
![]()
|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil