Skriv-vad-du-vill-tråden

Själv berättade jag inte förrän jag hade hojen hemma :hihi

Svepskälet till att jag drog iväg en kväll 15 mil med släpet var att jag skulle hämta ett träningsredskap. Att hon fantiserade om en CrossTrainer är inte mitt fel :D

Så här i efterhand har hon smält det, dealen blev ett barn per hoj. Undrar hur hon ska göra nu när jag funderar på att sälja bägge hojarna för att köpa en ny :confused:

...dealen blev ett barn per hoj. Undrar hur hon ska göra nu när jag funderar på att sälja bägge hojarna för att köpa en ny :confused:

:D :rofl

Två hojar bort, och en ny hem = byte från nuvarande fru, till två yngre tjejer med samma sammanlagda ålder som din nuvarande fru har nu!
Låter inte det som en logisk förlängning på samma logiska formel som din fru redan satt upp? ;) :hihi
Use the force Luke!

Själv släpade jag in en (till) hoj till en gång i världen i skydd av mörkret... den upptäcktes sen av en slump då det skulle hämtas trädgårdsredskap i garaget! :gnissla
Sedan dess finns INGA grejer som hon någonsin vill ha i garaget!
Tredje hojen var oxå ett: Varfördå? + massa tandagnisslan.
Fjärde hojen var väsrt: Idiot! Osv...hur ska vi nu ha råd att...osv osv
Femte var lättare! Man var redan klassad, och kvinnan hade gett upp! :D
Har sedan dess smusslat in ett par tre till, men i delar... :cdevil
Så skulle man börja bygga ihop allt, så...*visslar*

VARFÖR går helgerna så fort ????

Underbart! Snart måndag!
Det betyder innebandy 08.00-09.00. En perfekt start på en vecka!

Last edited:
Nice Avatar! Nån som tog en bild på dej i fredags morse...:va

:krama
Visst är den fin?!? Det var igår faktiskt, hela dagen. :gnissla
Jag förtjänade det INTE! :mad:

Shooter skrev:
:tummenupp Kanske blir nån sån variant. Inte mer än rättvist, känns det som...:glömdet
Tanten har säkert kommit hemdragandes med något som du inte tyckte att ni behövde. Iofs inte troligt att det var i samma prisklass, men det är ju upp till den som förstår vad som behövs för att få ett lyckligt hem, att släpa hem det! Spelar ingen roll om det är en ny soffa eller en enduromaskin. :mattias

Sedan är det kanske inte så lyckligt hemma ett tag efter det, kanske inte långt efter heller, när hon upptäcker att hennes hembiträde är ute och kör istället för att diska, städa och tvätta och handla och... fast jag för min del tror att herr Shåtter ÖVERDRVIER!!! :rodnar

Amen fy fan för måndagar...:mad: :mad: :mad: Vad skulle det vara bra för?:( Och inte vann jag på lotto i helgen heller...:huvet :huvet :huvet :huvet Fan jag vill ju gå i pension ju...:(

Amen fy fan för måndagar...:mad: :mad: :mad: Vad skulle det vara bra för?:( Och inte vann jag på lotto i helgen heller...:huvet :huvet :huvet :huvet Fan jag vill ju gå i pension ju...:(
Ska det vara så j-a svårt att fatta?!? Det ÄR inget fel på måndagar, du har helt enkelt bara fel inställning! :krama

Du får leta rätt på en donna som tjänar mycket pengar så du får bli hemmaman! :D Undrar var man hittar så'na?!? :va Ja, inte hemmamän då, utan rika donnor som är villiga att försörja dig förstås... återkommer om jag får några tips. :näsblod

Själv sitter jag helt salig på jobbet... körde premiäråket igår... och för er som säger att helgen går för fort så kan jag meddela att ibland kan det gå fort på helgdagar! :D
Torr asfalt, solen i ryggen och bra med kläder så fick jag ut och lägga en liten sträcka bakom mig... helt underbart!!! :D

Yasha: Har en polare som hittade en sån donna... så nu är det definitivt svårare då en av de väldigt få är upptagna.

Last edited:
Ska det vara så j-a svårt att fatta?!? Det ÄR inget fel på måndagar, du har helt enkelt bara fel inställning! :krama

Nja, det är snarare så att jag har fel arbetsgivare... Men med lite tur så ska det lösa sig snart, jag var på anställningsintervjuv i fredags...:)

Du får leta rätt på en donna som tjänar mycket pengar så du får bli hemmaman! :D Undrar var man hittar så'na?!? :va Ja, inte hemmamän då, utan rika donnor som är villiga att försörja dig förstås... återkommer om jag får några tips. :näsblod

Oooohhhh... Want some!:D Hemmaman vore något att trycka på visitkortet...:hihi

Det borde finnas en :måndag-smiley. :yoparty

DET FINNS REDAN EN!!!!1111:mad:
Så här ser den ut!!---->:finger

Är detta du Pluggen :hihi

garfield_monday.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!