Skriv-vad-du-vill-tråden

Om jag mot förmodan skulle råka göra något misstag så är det för att någon annan gjort fel och därmed kan jag inte klandras för mitt misstag! :mattias
;)

Det märks att du är ung...
Litar på att andra ska göra rätt, och har en positiv människosyn... ;)

Jag gör aldrig ens DET misstaget. Dvs tror att någon annan ska göra rätt... :D

VA!? Var har du hört det? Vavavavavavavavava!!!111:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Här ska inte måndagas i onödan!!!:mad: :mad:

Eftersom flest fel begås på måndagar (måndagsex du vet :rolleyes: )
så kommer alla för eller senare sitta fast i göra om måndagar hela veckan lång. :näsblod

Groundhog day är iofs en ganska kul film... :brinnerup
Pluggen skrev:
Men det blir ju inget problem för dig, du älskar ju måndagar. :D

Det skulle bli måndag hela veckan :näsblod
Fattar du vad bra DET skulle vara?!? Så man slipper sitta här på torsdagkvällarna och hitta på aktiviteter så man glömmer bort att ha denna megaångest för att det snart är j-a fredag igen. :mad:

:rofl

Eftersom flest fel begås på måndagar (måndagssex du vet :rolleyes: )
så kommer alla förr eller senare sitta fast i göra om måndagar hela veckan lång. :näsblod

Lär dig stava för h-e! :mad:

:kiss

Fattar du vad bra DET skulle vara?!? Så man slipper sitta här på torsdagkvällarna och hitta på aktiviteter så man glömmer bort att ha denna megaångest för att det snart är j-a fredag igen. :mad:

:rofl

Lär dig stava för h-e! :mad:

:kiss

Lär honom stava för h-e eller ha måndagssex och va glad :tuttar

Lär honom stava för h-e eller ha måndagssex och va glad :tuttar
Jag är alltid glad när jag får ha sex. :yoparty Du vet när man är så gammal som jag, får man vara glad för det lilla. :hihi

Ja då vet jag numera vad du tänker på. På måndagar... :tuttar :hihi
Det är bra att jag har dig som påminner mig om vad som är viktigt! :D :krama
Det tog sin lilla tid (typ 6 år :va), men polletten trillade ner en liten bit iaf. :kiss

För övrigt spelar det ingen roll vad jag påminner dig om... :huvet

Jag är alltid glad när jag får ha sex. :yoparty Du vet när man är så gammal som jag, får man vara glad för det lilla. :hihi

Det tog sin lilla tid (typ 6 år :va), men polletten trillade ner en liten bit iaf. :kiss

Jodå det gör det visst det, det är bara det att ibland så lagras påminnelsen i fel fack. :gnissla

Du vet när man är så gammal som jag, får man vara glad för det lilla. :hihi
Jag är liten så nu springer jag skrikande med darrande underläpp, fuktiga kalsonger och för alltid härsken mjölk och gömmer mig :gnissla

Hallå, sexuell mobbing och annat vad f*n det kallas för........ buss på henne Spöket *heja heja*

Last edited:
Jag är liten så nu springer jag skrikande med darrande underläpp, fuktiga kalsonger och för alltid härsken mjölk och gömmer mig :gnissla
Jaha, du tänkte så?!? :va SÅ ful, farlig och EcKlIG tycker jag väl ändå inte att jag är?!? :näsblod Bara lite snuskig. :hihi

Men det är lugnt, jag har slutat med smågodis, så du kan komma fram nu så ska tant torka. :D

Last edited:
Du har verkligen en fantasi lite utöver det vanliga! :rofl :rofl :rofl

Jaha, du tänkte så?!? :va SÅ ful, farlig och EcKlIG tycker jag väl ändå inte att jag är?!? :näsblod Bara lite snuskig. :hihi

Men det är lugnt, jag har slutat med smågodis, så du kan komma fram nu så ska tant torka. :D

Snusktant?? :tuttar

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey