Jaaaaaaaa????? Du får det att låta som att det vore något fel med det?![]()
Folk har väl annat att göra än att göra om alla misstag de har gjort. För egen del spelar det ingen roll eftersom jag aldrig gjort några misstag

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jaaaaaaaa????? Du får det att låta som att det vore något fel med det?![]()
Folk har väl annat att göra än att göra om alla misstag de har gjort. För egen del spelar det ingen roll eftersom jag aldrig gjort några misstag![]()
Det skulle bli måndag hela veckan![]()
...Naj naj...Lördag!
(det är då huvuddelen av alla misstag begås)
Tror du att du överlever till lördagen imorgon?![]()
![]()
Samma här.
EN enda gång har jag haft fel.
Det var den gången jag trodde att jag hade fel...
![]()
Om jag mot förmodan skulle råka göra något misstag så är det för att någon annan gjort fel och därmed kan jag inte klandras för mitt misstag!
![]()
Jefla spinko!Spökfan, stick och brinn!!!
![]()
VA!? Var har du hört det? Vavavavavavavavava!!!111![]()
![]()
![]()
![]()
Här ska inte måndagas i onödan!!!
![]()
![]()
Men det blir ju inget problem för dig, du älskar ju måndagar.Pluggen skrev:
Fattar du vad bra DET skulle vara?!? Så man slipper sitta här på torsdagkvällarna och hitta på aktiviteter så man glömmer bort att ha denna megaångest för att det snart är j-a fredag igen.Det skulle bli måndag hela veckan![]()
Eftersom flest fel begås på måndagar (måndagssex du vet)
så kommer alla förr eller senare sitta fast i göra om måndagar hela veckan lång.![]()
Fattar du vad bra DET skulle vara?!? Så man slipper sitta här på torsdagkvällarna och hitta på aktiviteter så man glömmer bort att ha denna megaångest för att det snart är j-a fredag igen.![]()
Lär dig stava för h-e!![]()
![]()
Lär dig stava för h-e!![]()
![]()
Jag är alltid glad när jag får ha sex.Lär honom stava för h-e eller ha måndagssex och va glad![]()
Det tog sin lilla tid (typ 6 årJa då vet jag numera vad du tänker på. På måndagar...![]()
![]()
Det är bra att jag har dig som påminner mig om vad som är viktigt!![]()
![]()
Jodå det gör det visst det, det är bara det att ibland så lagras påminnelsen i fel fack.Jag är alltid glad när jag får ha sex.Du vet när man är så gammal som jag, får man vara glad för det lilla.
Det tog sin lilla tid (typ 6 år), men polletten trillade ner en liten bit iaf.
För övrigt spelar det ingen roll vad jag påminner dig om...![]()
Jag är liten så nu springer jag skrikande med darrande underläpp, fuktiga kalsonger och för alltid härsken mjölk och gömmer migDu vet när man är så gammal som jag, får man vara glad för det lilla.![]()
Det tog sin lilla tid (typ 6 år), men polletten trillade ner en liten bit iaf.
För övrigt spelar det ingen roll vad jag påminner dig om...![]()
Det märks att du är ung...
Litar på att andra ska göra rätt, och har en positiv människosyn...
Jag gör aldrig ens DET misstaget. Dvs tror att någon annan ska göra rätt...![]()
Jaha, du tänkte så?!?Jag är liten så nu springer jag skrikande med darrande underläpp, fuktiga kalsonger och för alltid härsken mjölk och gömmer mig![]()
Du har verkligen en fantasi lite utöver det vanliga!Jag är liten så nu springer jag skrikande med darrande underläpp, fuktiga kalsonger och för alltid härsken mjölk och gömmer mig![]()
Jaha, du tänkte så?!?SÅ ful, farlig och EcKlIG tycker jag väl ändå inte att jag är?!?
Bara lite snuskig.
![]()
Men det är lugnt, jag har slutat med smågodis, så du kan komma fram nu så ska tant torka.![]()
har ni bytt kön för det är kvinnor som aldrig gör fel och om de gör fel så är det inte deras fel
![]()
Och han snackar om att jag utövar sexuella trakasserier på dig?!?Du har verkligen en fantasi lite utöver det vanliga!![]()
![]()
![]()
ALLTID!Ghost skrev:Snusktant??![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|