Skriv-vad-du-vill-tråden

Kan nån förklara hur i hela friden det kommer sig att 10% av användarna står för 99% av jobben??

Det är ALLTID samma människor som kommer in med fel på sina maskiner, man kan ge dom en sprillans med allting nyinstallerat och det funkar klockrent men efter en vecka så är maskinen, nåt program eller hela XP så trasigt att dom är
tvugna att felanmäla den igen??

Och det är verkligen verkligen verkligen ALLTID samma människor.. .
Lider dom av hög statisk elektricitet eller vad är det??
Har jobbat med datorer i snart 15 bast och det har alltid varit såhär och
kommer säkerligen alltid att vara såhär men jag har aldrig sett en gemensam nämnare...

Kan nån förklara hur i hela friden det kommer sig att 10% av användarna står för 99% av jobben??

Det är ALLTID samma människor som kommer in med fel på sina maskiner, man kan ge dom en sprillans med allting nyinstallerat och det funkar klockrent men efter en vecka så är maskinen, nåt program eller hela XP så trasigt att dom är
tvugna att felanmäla den igen??

Och det är verkligen verkligen verkligen ALLTID samma människor.. .
Lider dom av hög statisk elektricitet eller vad är det??
Har jobbat med datorer i snart 15 bast och det har alltid varit såhär och
kommer säkerligen alltid att vara såhär men jag har aldrig sett en gemensam nämnare...

Slår vad om att dom också röstar på såssarna...:D

JM, sveriges ledande bostadsutvecklare :rolleyes:

Ska gå en besiktning kl 13 men sen bär'e allt av hemmåt!

Ovan inlägg, kombinerat med det du skrev om bira och fin-käk till lunchen, gör att man inser att man valde fel i det där vägskälet som syokonsulenten snackade om för ett gäng år sen...:D

Ovan inlägg, kombinerat med det du skrev om bira och fin-käk till lunchen, gör att man inser att man valde fel i det där vägskälet som syokonsulenten snackade om för ett gäng år sen...:D
Vad hände med dina avfettningslöften då? Tro inte du kommer undan spott och spe.

Shooter lovade att komma i form
Hans målsättning var helt enorm
Dock verkar flaggstången tappat suga
TR för honom är att ränna i tvättstuga
Ta dig nu i kragen din late giraff
Ligg inte på sofflocket och halsa karaff

Vad hände med dina avfettningslöften då? Tro inte du kommer undan spott och spe.

Shooter lovade att komma i form
Hans målsättning var helt enorm
Dock verkar flaggstången tappat suga
TR för honom är att ränna i tvättstuga
Ta dig nu i kragen din late giraff
Ligg inte på sofflocket och halsa karaff

Ha Ha Ha!!!:rofl :rofl Jag har faktiskt väntat på det där! :D Det är bra att du är på mej och hackar, jag behöver det! Idag blir det en timmes kendo med boll vid 14 och sen imorgon kommer en polare med liten knodd, så då blir det barvagnspromenad modell längre! Sen har det skett lite ändringar i kosthållningen, så det går väl framåt så smått iaf... Men man känner inte att man riktigt håller igång så att man har i träna-tråden att göra...:gnissla

Om man kallar +3 och gröna fält för vår så är det vår :tummenupp :hihi men jag väntar nog till mars innan jag kallar det vår. Vill att solen ska titta fram och värma lite oxå :)

Det kommer inte bli fel med vår och ta fram hojen. Var ute och "torrgasa" förra helgen:tummenupp -> blev inte mindre sugen av det (att åka MC alltså...)
Fast, teoretiskt (och praktiskt) kommer våren tidigare i Skåne än här.....mmmm, kanske skulle utöka mitt boende med en plats i Skåne också.... fast då måste man gå en språkkurs också....:hihi

Det kommer inte bli fel med vår och ta fram hojen. Var ute och "torrgasa" förra helgen:tummenupp -> blev inte mindre sugen av det (att åka MC alltså...)
Fast, teoretiskt (och praktiskt) kommer våren tidigare i Skåne än här.....mmmm, kanske skulle utöka mitt boende med en plats i Skåne också.... fast då måste man gå en språkkurs också....:hihi

Språkkurs varför de :va du kommer ändå att bli kallad jävla 08 och så kommer du att upptäcka att man kan beställa en 08 i korvkiosken

pucko-1.jpg
:rofl :rofl

Men mcvägarna här nere är fantastiska :) och hur många som helt, man behöver inte köra på två vägar för de är de enda som är kurviga, tycks ju inte finnas mer än två i stockholms området :hihi

Men mcvägarna här nere är fantastiska :) och hur många som helt, man behöver inte köra på två vägar för de är de enda som är kurviga, tycks ju inte finnas mer än två i stockholms området :hihi

Nä, det är bara så att vi här i människobyn har högre krav än ni i Nord-Danmark, det är inte bara att det ska vara krokigt, det ska vara asfalterat också...:3freak:)

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul