Skriv-vad-du-vill-tråden

Hade de varit Maj, sol & värme hade jag tagit ledigt resten av dagen! Sen hade jag köpt en kasse lycka-på-burk, en rostbiffs baguette & sen lagt mig i Rålis en stund.. Snart är det vår :tummenupp
 
Hade de varit Maj, sol & värme hade jag tagit ledigt resten av dagen! Sen hade jag köpt en kasse lycka-på-burk, en rostbiffs baguette & sen lagt mig i Rålis en stund.. Snart är det vår :tummenupp

Appapp! :hördu
Glöm inte kom-i-form-tråden!:ajjabajja

Fast fan vad gôtt det låter...:fyllisar :D
 
Hade de varit Maj, sol & värme hade jag tagit ledigt resten av dagen! Sen hade jag köpt en kasse lycka-på-burk, en rostbiffs baguette & sen lagt mig i Rålis en stund.. Snart är det vår :tummenupp

Längtar till årens första öl-i-solen-med-ryggen-mot-garageporten...ahhhh :)
 
Appapp! :hördu
Glöm inte kom-i-form-tråden!:ajjabajja

Fast fan vad gôtt det låter...:fyllisar :D

Äh, bara till att knycka en tennisboll av nån av alla som är där och tränar sina kamphundar. Det plus en gren ifrån skogen så har man sig ett eget litet brännbollskit :Bengt_Alsterlind

Längtar till årens första öl-i-solen-med-ryggen-mot-garageporten...ahhhh :)

Den första öl-i-solen-utanför-garaget, nån som brummar förbi på en vuxenmoped och 20åriga tjejer med tip-top-tuttar & glasskärarvårtor, då vet man att det är vår!
 
Jag tyckte att det varit lite torrt för dig å promille ett tag nu. :fyllisar

Promiller har slutat dricka starksprit.

Han låter nu mer vita grummliga proteindrinkar rinna ner i halsen.
Cyklar hemma framför tv-n till Falcon Crest.

Måste hitta en ny suparpolare....:gnissla
 
Promiller har slutat dricka starksprit.

Han låter nu mer vita grummliga proteindrinkar rinna ner i halsen.
Cyklar hemma framför tv-n till Falcon Crest.

Måste hitta en ny suparpolare....:gnissla

Vissa tränar på SATS och och sväljer
Vitgrumliga vätskor i konstiga buteljer
Gruppflås i svettpalats är en konstig sed
Speciellt efter TR när alla vill ligga sked
 
Åter i människobyn!:tummenupp :)

Motståndsrörelsen var ute på E4:an runt PiEn:s trakter, gjorde kap både i norr-och södergående som det verkade, men jag klarade mej!:yoparty

Det var kallt nere på Rivieran, men nu märks det ändå att man åkt upp halvägs till Lapp-trakter!:gnissla HU! Mötte ett par hjältar med sidvagnar när vi åkte ner i söndags, verkade lätt kyligt... Längtar RIKTIGT MYCKE till vårsolen och hojåka nu!:rolleyes:
 
Fan känner mig riktigt duktig idag.
Slängde upp det nya badrumskåpet modell stort och drog lite el i lyan.
Rackarns mysigt med massa smålampor här och där.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top