Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Snart är det MÅNDAG


Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Lappmögel
![]()
Tack och lov blire så fullt upp me jobb, jobb, jobb, så jag hinner inte se så mycke av skiten, men det lilla som kom på vägen ner idag, räckte som humörsänkare.Snart är det MÅNDAG![]()
![]()
Uppfriskande var det iafl. Allt man gör här i livet är inte så sunt tyvärr...Okej, jag tror att jag förstår... Det verkar ju sunt simma utomhus när det är kallt som i helvetet ute!![]()
![]()

aaaaaaw kärlek till er alla!!!!!![]()
*Glad*

Uppfriskande var det iafl. Allt man gör här i livet är inte så sunt tyvärr...![]()
Nä, snart är det sån här gudsigförbannad måndag igen.![]()
![]()

Det kanske blir ett övertramp det här nu.... men.....
Jag tror tamejsjutton att det här blir en bra dag!![]()

Det kanske blir ett övertramp det här nu.... men.....
Jag tror tamejsjutton att det här blir en bra dag!
EDIT: PiEn - Vicken fiiin hälsning!![]()
![]()
![]()

Alltså antingen har du ett djävulskt fantastiskt jobb eller så har du det jävligt trist på hemmaplan som längtar till måndagarna...![]()
Tjohooo! Solen skiner och det är måndag... vad mer kan man begära?![]()
men nu ska vi inte vara sådana. Jag jobbar bara 3 dagar denna vecka sen har jag semme torsdag, fredag OCH måndag. Drar till Sälen på torsdag, kommer hem söndakväll, och måndag ska jag tillbringa på sofflocket.Att dom slutar slagborra våningen under migTjohooo! Solen skiner och det är måndag... vad mer kan man begära?![]()
För övrigt så tror jag att mina kollegor har blivit bitna av latmasken...
3 pers sjuka, igen... Detta kommer bli en kuuuuul vecka...![]()

Jag jobbar bara 3 dagar denna vecka sen har jag semme torsdag, fredag OCH måndag. Drar till Sälen på torsdag, kommer hem söndakväll, och måndag ska jag tillbringa på sofflocket.
Ting!!!
Hur ska du orka med?
Tjohooo! Solen skiner och det är måndag... vad mer kan man begära?![]()
wiie!

Det kanske blir ett övertramp det här nu.... men.....
Jag tror tamejsjutton att det här blir en bra dag!
EDIT: PiEn - Vicken fiiin hälsning!![]()
![]()
![]()

wiie!![]()
Det BLIR en bra dag! Det ÄR en bra dag! Snart är det sommar, jag känner det i blodet!!![]()
![]()
isvatten
det är ju minusgrader ute och blåser genom märg och ben *brrr*Snart sommar!!!! Vilket blod har duisvatten
det är ju minusgrader ute och blåser genom märg och ben *brrr*
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |