GSXR1100R
The older i get the faster i was
God gryning, nu vankas ännu en söndag i sofflockets tecken, kallt och blåsigt ute...brrrr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och till vilken del av den privata sektorn tycker du att kommunal- och landstingsanställda tillhör?
:gnällmode on:God gryning, nu vankas ännu en söndag i sofflockets tecken, kallt och blåsigt ute...brrrr
God morgon! (ja ja, eftermidag då) 
:gnällmode on:
Vaknar nog. Snart... Alltid lika kul att bli väck av en utsocknes pöbel som letar sovplats kl. 02:54...![]()
- Hej, det är I***, är det du som är N****** ********?
- Ja.
- Från släkten L******** som har farmor och farfar på söder?
- Nej.
- Nähä... *hmm...*
-Du får prova ringa någon annan.
*klick*
Hur lätt det är att somna efter det då, när man är tokigt snuvig, har ont i halsen och febersvettas?
Det tog ju inte mer än 3 timmar att nästan somna tidigare på kvällen.![]()
:gnällmode off:
God morgon! (ja ja, eftermidag då)
![]()
Jag jackar alltid ur telefonen om jag vill vara ifred, det är för många puckon i denna värld som inte kan klockan efter ett par öl, krya på dig Ghost.:gnällmode on:
Vaknar nog. Snart... Alltid lika kul att bli väck av en utsocknes pöbel som letar sovplats kl. 02:54...![]()
- Hej, det är I***, är det du som är N****** ********?
- Ja.
- Från släkten L******** som har farmor och farfar på söder?
- Nej.
- Nähä... *hmm...*
-Du får prova ringa någon annan.
*klick*
Hur lätt det är att somna efter det då, när man är tokigt snuvig, har ont i halsen och febersvettas?
Det tog ju inte mer än 3 timmar att nästan somna tidigare på kvällen.![]()
:gnällmode off:
God morgon! (ja ja, eftermidag då)
![]()
...det är för många puckon i denna värld som inte kan klockan efter ett par öl, krya på dig Ghost.

Min dator dog imorse.......den återupplivades......men ALLT är BORTA!!!!!!![]()
![]()
Min dator dog imorse.......den återupplivades......men ALLT är BORTA!!!!!!![]()
![]()
Vad tråkigt!Hade du inga säkerhetskopior?
Dagens tips! Ska ni hålla på med glasfiber, kör int i t-shirt & utan handskar. Det känns säkert bra till en början men f-n var'e kliar sen framåt kvällen![]()

Glasfiber är styggt mot huden, latexhandskar is da shit när man plastar.Dagens tips! Ska ni hålla på med glasfiber, kör int i t-shirt & utan handskar. Det känns säkert bra till en början men f-n var'e kliar sen framåt kvällen![]()
Dagens tips! Ska ni hålla på med glasfiber, kör int i t-shirt & utan handskar. Det känns säkert bra till en början men f-n var'e kliar sen framåt kvällen![]()



|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |