Skriv-vad-du-vill-tråden

God gryning, nu vankas ännu en söndag i sofflockets tecken, kallt och blåsigt ute...brrrr
 
God gryning, nu vankas ännu en söndag i sofflockets tecken, kallt och blåsigt ute...brrrr
:gnällmode on:
Vaknar nog. Snart... Alltid lika kul att bli väck av en utsocknes pöbel som letar sovplats kl. 02:54... :huvet

- Hej, det är I***, är det du som är N****** ********?
- Ja.
- Från släkten L******** som har farmor och farfar på söder?
- Nej.
- Nähä... *hmm...*
-Du får prova ringa någon annan.
*klick*


Hur lätt det är att somna efter det då, när man är tokigt snuvig, har ont i halsen och febersvettas?
Det tog ju inte mer än 3 timmar att nästan somna tidigare på kvällen. :gnissla
:gnällmode off:

:ätapiller God morgon! (ja ja, eftermidag då) :banana
 
:gnällmode on:
Vaknar nog. Snart... Alltid lika kul att bli väck av en utsocknes pöbel som letar sovplats kl. 02:54... :huvet

- Hej, det är I***, är det du som är N****** ********?
- Ja.
- Från släkten L******** som har farmor och farfar på söder?
- Nej.
- Nähä... *hmm...*
-Du får prova ringa någon annan.
*klick*


Hur lätt det är att somna efter det då, när man är tokigt snuvig, har ont i halsen och febersvettas?
Det tog ju inte mer än 3 timmar att nästan somna tidigare på kvällen. :gnissla
:gnällmode off:

:ätapiller God morgon! (ja ja, eftermidag då) :banana

Jälla gnäll på dig då!
Snålis! Du skulle ju inackorderat dem!

:D

(allvar: Vem fa-aan ringer DEN tiden och söker boende?)
 
:gnällmode on:
Vaknar nog. Snart... Alltid lika kul att bli väck av en utsocknes pöbel som letar sovplats kl. 02:54... :huvet

- Hej, det är I***, är det du som är N****** ********?
- Ja.
- Från släkten L******** som har farmor och farfar på söder?
- Nej.
- Nähä... *hmm...*
-Du får prova ringa någon annan.
*klick*


Hur lätt det är att somna efter det då, när man är tokigt snuvig, har ont i halsen och febersvettas?
Det tog ju inte mer än 3 timmar att nästan somna tidigare på kvällen. :gnissla
:gnällmode off:

:ätapiller God morgon! (ja ja, eftermidag då) :banana
Jag jackar alltid ur telefonen om jag vill vara ifred, det är för många puckon i denna värld som inte kan klockan efter ett par öl, krya på dig Ghost.
 
Sådärja! Tillbaka efter 1 månad i Sydamerika!

Vad ska man nu göra? Ekorrhjulet igen känns inte riktigt lika aktuellt...
 
Dagens tips! Ska ni hålla på med glasfiber, kör int i t-shirt & utan handskar. Det känns säkert bra till en början men f-n var'e kliar sen framåt kvällen :huvet
 
Dagens tips! Ska ni hålla på med glasfiber, kör int i t-shirt & utan handskar. Det känns säkert bra till en början men f-n var'e kliar sen framåt kvällen :huvet

Nä, det var det jag skrev i BBT-tråden, Epoxilim är allergiframkallande som satan!:näsblod
 
Dagens tips! Ska ni hålla på med glasfiber, kör int i t-shirt & utan handskar. Det känns säkert bra till en början men f-n var'e kliar sen framåt kvällen :huvet
Glasfiber är styggt mot huden, latexhandskar is da shit när man plastar.
 
Så var det måndag igen...:mad: :mad: Vad hände med helgen? Helt plötsligt var den bara slut...:huvet :huvet
 
Dagens tips! Ska ni hålla på med glasfiber, kör int i t-shirt & utan handskar. Det känns säkert bra till en början men f-n var'e kliar sen framåt kvällen :huvet

:handväska:D
 
Ahh, måndag zzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!
dags att vila upp sig på jobbet efter den ansträngande helgen...
3-års-kalas för familjen och nästa söndag är det kalas igen för ett gäng av hennes kompisar. :skrämd
 
Last edited:
God gryning.... ännu en vecka i kolgrufvan, dock går det mot ljusare tider :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top