Skriv-vad-du-vill-tråden

Sitter skönt i en fåtölj med benen på en fotpall. Laptopen i knät. Stort Duralexglas med en hemmafixad Latte inom räckhåll. Växlar fokus mellan SH, Blocket och Solens mat på TV1. Sämre kan man ha det!:)

Lät INGE kul me flunsan Izah! Se till att fördriva den från din lekamen så fort det bara går!:krama

Jo, komsi, komsi Pluggen!:D :krama

Jag har räknat matte med min 3:e klassare........jobbigt när man ser svaret men inte hon.......o hon inte fattar när man förklarar..........*tålamod*

De är så synd att du är så söt, de är så synd att du är så söt!:rodnar

Och vem ger sig till känna på den där då...:D

Jag har räknat matte med min 3:e klassare........jobbigt när man ser svaret men inte hon.......o hon inte fattar när man förklarar..........*tålamod*

Jag kan skriva under på det där, fast byta 3 mot 5... Försöker visa hur viktigt det är genom att påpeka matten när helst den dyker upp i vardagen. Baka halv sats av kakor tex... Näringsinnehåll per 100g, hur mycket blir det då i en portion på 40... Sånt trasslar jag med!:)

Last edited:
Prata inte om kakor!! har påbörjat GI-metoden idag, inte en kaka eller god macka mer i sikte! :(

Kör med LCHF metoden, kändes märkligt att inte äta smörgås till frukost, men så fort jag började vänja mig blev jag sjuk så jag syndade tyvärr genom att äta en croiassant i fredags....

Fast när jag tänker på hur jag skulle kunna se ut om jag inte drog in på mat samt ökade min träningsdos så är det värt det!!

Matte vem e det? E inte han den snygga ni vet i vad heter det....:fyllisar

Bygglov ???? ;)

Jag kan skriva under på det där, fast byta 3 mot 5... Försöker visa hur viktigt det är genom att påpeka matten när helst den dyker upp i vardagen. Baka halv sats av kakor tex... Näringsinnehåll per 100g, hur mycket blir det då i en portion på 40... Sånt trasslar jag med!:)

Jag har ju en 6:a oxå..................ojojoj säger jag bara!!

Försöker tänka på matematiken i vardagen.......men det är lättare att glömma bort.....................

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...