Skriv-vad-du-vill-tråden

:näsblod ja vad ska man säga det är lite kallt i natt. Hela minus åtta å en halv. Tur man har bilvärme :D

Äh, det är väl inget, -12 när jag klev upp! :gnissla Skit-kyla... Mera växthuseffekt åt folket!

:nicka var -10 när jag började färden tillbaka till kontoret. De är då man är glad att man ska hem och sova och inte NÅ annat :)

Ha en skön dag inne i värmen tösen :)

Åååå så skönt att få reda på att man har anat rätt heeela tiden; en kollega som jag har retat mig på i princip sedan jag kom hit, tog upp det med en annan kollega idag för nu e måttet rågat!!

Det finns tydligen inte många som tycker om henne överhuvutaget!!

Eouwwww... första dagen i kolgruvan efter 20 dagars långledigt....

Gamla ogjorda reseräkningar med obegripliga valutakurser, Outlookboxen full med dynga i inkorgen, kallelser till onödiga möten samt allt annat junk...

Så då är inkorgen tömd, orka läsa hundratals gamla mail... är det fortfarande viktigt/aktuellt så skickar dom väl ett nytt mail.

Avböjt 3 möten... en bra start på året.

Så då är inkorgen tömd, orka läsa hundratals gamla mail... är det fortfarande viktigt/aktuellt så skickar dom väl ett nytt mail.

Avböjt 3 möten... en bra start på året.

Haha, så gjorde en chef på ett gammal jobb.
Han kom tillbaka efter semestern å öppnade outlook, suckade tryckte Ctrl+A och delete. :D

Haha, så gjorde en chef på ett gammal jobb.
Han kom tillbaka efter semestern å öppnade outlook, suckade tryckte Ctrl+A och delete. :D

Funkar klockrent och spar tid, man måste vara effektiv i dagens samhälle...

Nu har jag även gjort reseräkningarna, snart lunch och sedan kan jag tillbringa resten av dagen med planering samt annat småmys.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph