Skriv-vad-du-vill-tråden

Diarieförd e-post is da shit!
NOT!!!!:mad:

Höll på att råka ut för det när jag jobbade kommunalt, men slutade precis innan det infördes.
Det gick ut en 5-sidig (!) instruktion hur man skulle hantera sin e-post.:skrämd

Jag kan kasta! :blah:
Jaha men man kan ju klicka upp mailet, blunda och kasta.

Jag skulle gärna ställa upp. Men nyfikenheten av vad det KAN stå däri gör att jag skulle öppna det ögona böj. Men nån nappar säkert :D

*EDIT* På tal om mail. Än så länge har jag raderat 15st som var helt ovidkommande för mig.

Ja det mesta är junk, speciellt om det legat en vecka eller två i inkorgen, oftast har dom löst sina frågor eller problem på annat sätt.

Dock har vi en help desk hemsida som man inte kan joxa runt med lika lätt, den statestikföres samt är bonusgrundande.

Last edited:
Statstik och förbannad dikt!:mad:
Ja fast det går att trixa lite där oxo, man kan begära mer teknisk info från frågeställaren och då ligger bollen åter i deras händer.

När man frågat mer frågor än frågeställaren urprungligen gjorde så brukar dom flesta ge upp...

Case closed :tummenupp

Ja fast det går att trixa lite där oxo, man kan begära mer teknisk info från frågeställaren och då ligger bollen åter i deras händer.

När man frågat mer frågor än frågeställaren urprungligen gjorde så brukar dom flesta ge upp...

Case closed :tummenupp

Tur att du inte har mig som kund...

Båda misstänker jag...:rolleyes:

Hmmmm ja det är ganska troligt med tanke på att du känner till lite om mina metoder....

Fast med rätt bemötande och med mössan i handen så kan jag faktiskt bjuda till lite ibland... iof väldigt lite men ändå.

:tungan

Du menar som det du beskrev tidigare med den där stackars tjänstemannen vid US Immigration, eller vad det var...:va :D
Prexis så fast tvärtom, han va en snutig j-l som frågade för mycket... då går man till offensiv direkt och gör processen kort.

Ett deffensivt spel mot tjänstemän skapar bara misstankar hos dom...

Last edited:
God morgon själv, gumsan! :) Gick det bra i skolan igår?
Lite sent svar men jag har inte vart vid en dator på hela dagen. Skolan gick bra, hade examen å den spikade jag. kastade killarna i mattan å bunta ihop dom :yoparty Lite kul ska man väl få ha. Fick iofs igen lite, därmed alla blåmärken, sår och revor på kroppen :D

Lite sent svar men jag har inte vart vid en dator på hela dagen. Skolan gick bra, hade examen å den spikade jag. kastade killarna i mattan å bunta ihop dom :yoparty Lite kul ska man väl få ha. Fick iofs igen lite, därmed alla blåmärken, sår och revor på kroppen :D

Så nu kan du bunta buset? ;) :skrämd

Middag på jobbet igår vilket slutade hemma hos serganterna på kompaniet där vi iförda vissa utstyrslar immundiga vissa mängder sprit......

Bifogar bild på den dräkt jag iförde mig. J***a tur man fick av den innan man sladda hem, sambon var lagom road redan som det var :D

Grannarna kan inte tro att vi var kloka nånstans

Bifogat

• 8882.gif
    8882.gif
    60.7 KB · Visningar: 43
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...