Skriv-vad-du-vill-tråden

Nope, byggbranschen...
Same shit, different name!:arsele

Jo det är tydligt det... :D
alltid en massa folk som gnäller också...

Haha, så gjorde en chef på ett gammal jobb.
Han kom tillbaka efter semestern å öppnade outlook, suckade tryckte Ctrl+A och delete. :D

Det har jag också gjort men det uppskattadews INTE av tjifen
som undrade varför jag tackade nej till ut(ned)vecklingssamtal och dylikt... :D

ExAcKt! Premiera bidrag till den globala uppvärmningen!
-19,5 uppe i Nordens Riviera. Brrrr!!! Blir skönt att återvända till värmen i Tokholm till helgen!:)

Det är ju fan bara FÖR kallt... :näsblod Höhö, ska bli plusgrader i morgon på dagen, ser fram emot det! :tummenupp

Det är ju fan bara FÖR kallt... :näsblod Höhö, ska bli plusgrader i morgon på dagen, ser fram emot det! :tummenupp

Meeeen vinter och kallt ska det vara nu!!

Så då är inkorgen tömd, orka läsa hundratals gamla mail... är det fortfarande viktigt/aktuellt så skickar dom väl ett nytt mail.

Avböjt 3 möten... en bra start på året.

Aha nu fattar jag varför jag inte fick något svar....

Last edited:
Så då är inkorgen tömd, orka läsa hundratals gamla mail... är det fortfarande viktigt/aktuellt så skickar dom väl ett nytt mail.

Avböjt 3 möten... en bra start på året.

Jag körde samma stil igår när jag var tillbaka. Slog ett öga i inboxen, insåg att det var en hel förmiddas jobb att få klart allt.. Schwish sa're så var'e rent & fint sen :)

Att folk kan maila om precis ALLT, eller bara skicka kopior eller vidarebofodra är hemskt! Folk borde lära sig hur man effektivt ska använda mail istället. Vissa verkar vara av åsikten att "har jag mailat problemet till dig så får du lösa det" :huvet

Vilken tur att du hänger här då, nu vet du ju att det är bara att skicka ett nytt mail med ditt viktiga ärende så läser jag det kanske på bäng gång.

Mycket enklare när inkorgen nu är tom.

Jag körde samma stil igår när jag var tillbaka. Slog ett öga i inboxen, insåg att det var en hel förmiddas jobb att få klart allt.. Schwish sa're så var'e rent & fint sen :)

Att folk kan maila om precis ALLT, eller bara skicka kopior eller vidarebofodra är hemskt! Folk borde lära sig hur man effektivt ska använda mail istället. Vissa verkar vara av åsikten att "har jag mailat problemet till dig så får du lösa det" :huvet

New World Order börjar att formas :tummenupp

Last edited:
Vilken tur att du hänger här då, nu vet du ju att det är bara att skicka ett nytt mail med ditt viktiga ärende så läser jag det kanske på bäng gång.

Mycket enklare när inkorgen nu är tom.

New World Order börjar att formas :tummenupp

Tänk om jag hade kunna göra så när jag kom från semestern......
Nädå, tog nästan en timme att gå igenom mejlboxen...

Nytt mejl? Nä, du har nog försatt din chans...

Tänk om jag hade kunna göra så när jag kom från semestern......
Nädå, tog nästan en timme att gå igenom mejlboxen...

Nytt mejl? Nä, du har nog försatt din chans...
Åkej då va det inte så viktig jue...

Va fan gör du i Pite(å)?:va
Åk hem från Lappmarken genast!!!

Blir lite ordervägran där är jag rädd...:gnissla Åker HEM till Tokholm på lördag! Men glädjande att du kan geografin!:D

Är det inte torrare kyla där uppe?

:nicka STOR skillnad mot Stockholm, men kalt som saaaatan ändå!:gnissla

Kan bara hålla med...:tungan

Meeeen vinter och kallt ska det vara nu!!

Akta sig Tant, snart kanske hon inte får svar längre här i Forumet om hon fortsätter skriva sånt däringa bakåtsträvande i Tråden. Kanske skall tipsa Tant om något Skoterforum i Pajala, eller nåt annat lämpligt...:D

Problemet e att jag kan inte slänga mejl hur som helst, mejla till någon annan du!:)

Diarieförd e-post is da shit!
NOT!!!!:mad:

Höll på att råka ut för det när jag jobbade kommunalt, men slutade precis innan det infördes.
Det gick ut en 5-sidig (!) instruktion hur man skulle hantera sin e-post.:skrämd

Åkej vem vill ha ett viktigt mail att kasta oläst, har vi någon frivillig?

Jag kan kasta! :blah:

Last edited:
Åkej vem vill ha ett viktigt mail att kasta oläst, har vi någon frivillig?

Jag skulle gärna ställa upp. Men nyfikenheten av vad det KAN stå däri gör att jag skulle öppna det ögona böj. Men nån nappar säkert :D

*EDIT* På tal om mail. Än så länge har jag raderat 15st som var helt ovidkommande för mig.

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...