Skriv-vad-du-vill-tråden

På vilket sätt är du då en dålig människa eller vad menar du?

Vad är en PT?

Du vet säkert vad jag menar.

PT = personlig tränare.
Man handlar en sådan på gym1 som piskar på en och ser till att allt går åt rätt håll, att man inte slarvar med mat och träning.

Har dessutom lägt till krom i kosten så även detta i rätt riktning.

Sprit borttaget sedan 30 november!

Jag önskar att jag kunde vara lika optimistisk... :( När tabellen ser ut så här så...

1 Linköpin 37 18 9 10 1 111- 98 64
2 HV71 37 15 13 9 4 107- 98 62
3 Frölunda 37 16 8 13 4 95- 83 60
4 Luleå 37 17 9 11 0 103- 97 60
5 Skelleft 37 15 9 13 3 109- 92 57
6 Färjesta 37 17 6 14 0 90- 80 57
7 Brynäs 37 13 11 13 4 87- 95 54
8 Rögle 37 14 7 16 1 100-111 50
9 Timrå 36 10 9 17 7 92- 99 46
10 Modo 36 12 6 18 4 97-113 46

11 Södertäl 37 10 11 16 3 85- 96 44
12 Djurgård 37 9 12 16 4 93-107 43

När dom inte ens verkar FÖRSÖKA lösa problemen så är det nog bara att inse fakta, och det är att AIK och DIF kommer att byta serie med varandra, nu hoppas jag ju intensivt att jag har fel...

Vad tycker du är fel i laget?
OM det kommer till en kvalserie så kommer ni att fixa det, mitt lag gjorde det förra året, det tar på psyket men det kommer att gå bra!!

Last edited:
Vad tycker du är fel i laget?
OM det kommer till en kvalserie så kommer ni att fixa det, mitt lag gjorde det förra året, det tar på psyket men det kommer att gå bra!!

Tränarna är det absolut största problemet som jag ser det, och jag är inte ensam om det, resten är ekonomi och det är lite svårare att lösa på kort sikt...

Tränarna är det absolut största problemet som jag ser det, och jag är inte ensam om det, resten är ekonomi och det är lite svårare att lösa på kort sikt...

Vem/vilka skulle du vilja se som tränare?
OM det blir kvalserie så tar de säkert in nya tränare.

De flesta lag har kass ekenomi tyvärr, ibland kunde man önska att varje lag hade sin egen Percy!!

Vem/vilka skulle du vilja se som tränare?
OM det blir kvalserie så tar de säkert in nya tränare.

De flesta lag har kass ekenomi tyvärr, ibland kunde man önska att varje lag hade sin egen Percy!!

Jag skulle villja se Conny Evenson eller Leffe Bork...

Alltså det får ju vara måtta på snö och kallt!
Kom hem nu och det är -18,4 grader här! Brrrr
Snackade just med sonen som e i Vemdalen, de hade iofs -32 så jag kanske inte ska klaga?

Här e det -12,4 !! Fast 20 inomhus!!:tummenupp

Ja, jag gillar också Borken, han är inte rädd för att sticka ut hakan och bänka spelare som inte presterar!:tummenupp

Fast i DIFs fall denna säsong så har ju ingen underpresterat direkt de e bara LAGET som inte har fungerat, som BIF förra säsongen!!

Last edited:
Nä kanske det, men det säger lite om Borken som tränare, det var så jag menade.:)

Nästa match e nr 17 tebax då jeflar ska du få se....

Fast jag tror ju att om man slänger in en Boork med ett mission då jeflar händer det saker, sedan det som var i BIF förra säsongen var ju att vissa spelare "styrde" laget tack å lov e dessa dårar borta denna säsong....

Här e det -12,4 !! Fast 20 inomhus!!:tummenupp

Piteå bjuder -16 grader och det har varit soligt och fint! Har varit ute och promenerat, väl påklädd, en dryg timme. Kanonskönt! Sen är det ju inte mindre skönt att kliva in till +20 och en kopp rykande hett kaffe! :tummenupp

Fast jag tror ju att om man slänger in en Boork med ett mission då jeflar händer det saker, sedan det som var i BIF förra säsongen var ju att vissa spelare "styrde" laget tack å lov e dessa dårar borta denna säsong....

Jag tror att det är precis det som behövs!:)

Jag mår iaf bra både efter samt av att träna.

What he said! Kört slut på armarna nyss, sen en STOR portion kycklingsallad & lite sportdryck så är man pigg hela kvällen :tummenupp

Alltså det får ju vara måtta på snö och kallt!
Kom hem nu och det är -18,4 grader här! Brrrr

Rösta på mig i nästa val! Jag tänker förbjuda snö & minusgrader söder om Uppsala så man slipper den här skiten :paraplydrink

Rösta på mig i nästa val! Jag tänker förbjuda snö & minusgrader söder om Uppsala så man slipper den här skiten :paraplydrink

Då tänker inte jag rösta på dig!!!

Jag vill ha vinter å kallt, kanske dags att göra allvar av alla hot och flytta norrut, vet flera som skulle bli glada om jag försvann från Sthlm.....

Vad vill du bli!? Jag är hur med dej som helst!:D

Henrik for PRESIDENT!

Siktar på Statsminister till en början, vill ju inte gå ut för hårt. Sen allt eftersom så börjar expansionen. Inom en 5års period så borde vi ha tillbaka gamla Stor-Svea också. Norge, Finland, Tyskland, halva Ryssland osv. Slutmålet är väl ett eget världsherravälde, men de kan nog ta en 10 år innan jag kommit dit, men de kommer, var så säker :tummenupp

Då tänker inte jag rösta på dig!!!

:fängelsehåla_med_bröd_&_vatten

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul