Shooter
www.bombrepa.se
Kockrent!Vi får väl fixa nån som kan spela in eländet åxå, så kan vi lägga ut det på Tuben sen! Han lär ju bli kändiz!
![]()
Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kockrent!Vi får väl fixa nån som kan spela in eländet åxå, så kan vi lägga ut det på Tuben sen! Han lär ju bli kändiz!
![]()
Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...
Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv...Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...Han kanske tycker att vi raljerar över hans Idoldrömmar...
Inte meningen att göra Hundmåsen lessen...
![]()
Nu ska jag stupa i säng.....efter hårt pepparkaksbakande...........o bus med vänner......
.....
Ska ju på julbus i JÖNKÖPING med jobbet imorgon!![]()
Go´natt !!!
*häller upp en stadig jävel så det fräser i kattskålen*.... så luddet ta nu och lapa i dig lite så kanske du blir lite snäll... *brrr*...Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...
*häller upp en stadig jävel så det fräser i kattskålen*.... så luddet ta nu och lapa i dig lite så kanske du blir lite snäll... *brrr*...
SITT SA JAG... AJJJJ:::Alltid snäll...![]()
Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...
Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv...![]()
Som om...SITT SA JAG... AJJJJ:::![]()
*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...
Tycker mig känna igen dig... är du praktikant eller... *va fan hette hon nurå*....
Det GÅR att skriva inlägg helt fritt också, du vet. UTAN att quota!Ja, lite så... Närå, kom bara på tanken och hittade ingen jättebra Quote att ta till liksom...![]()
Apropå den där lilla vita hårbollen med det breda leendet... 2 meter elände borde väl klara av att inte bli sliten i stycken den där va´?*Inte rädd, men det var ju riktat till chiefen åxå...**
Hare´så himla bra då! Och bra jobbat me´kakorna! (Bakat me kidsen?)
Fanns det inge närmare ställe att busa på...?![]()
Sov gott, raring. Dröm söta drömmar och låt inte lilla vita haunta dig.Nä, nu har min datorjävul promenerat tillräckligt på nerverna för ikväll tror jag...Det tar typ 1 minut att få upp smiley-listan om man ska ta fram den!
Ger mej för idag, lev väl ALLA!Natti Natti!
nej nej...
Från alkoholdimman kan jag minnas att jag var företagets Maskot...![]()
Meeeehhh inte sååva nu luddfiaSov gott, raring. Dröm söta drömmar och låt inte lilla vita haunta dig.![]()
NU är du ute och cyklar, gamlo.Meeeehhh inte sååva nu luddfiahela baren e ju full
*ligger under dunken och lyssnar inte*.... jaja..NU är du ute och cyklar, gamlo.Det var 2 meter elände som skulle sova. I MIN värld så önskar man den som drar sig tillbaka för natten, en god natt!
Men det fattar väl inte du.
![]()
Det är inte bara i öronen det skvalpar...*ligger under dunken och lyssnar inte*.... jaja..
Permanent![]()
Garaget har jag kvar![]()
Till våren kan nån annan få ta över de om de finns intresse, har ju fått garage här i samma hus som jag flytta till![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |