Skriv-vad-du-vill-tråden

Kockrent!:tummenupp Vi får väl fixa nån som kan spela in eländet åxå, så kan vi lägga ut det på Tuben sen! Han lär ju bli kändiz!:D

Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...:rolleyes: Han kanske tycker att vi raljerar över hans Idoldrömmar...:confused: Inte meningen att göra Hundmåsen lessen...:rolleyes:

*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...
Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...

Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...:rolleyes: Han kanske tycker att vi raljerar över hans Idoldrömmar...:confused: Inte meningen att göra Hundmåsen lessen...:rolleyes:
Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv... :tungan

Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...
*häller upp en stadig jävel så det fräser i kattskålen*.... så luddet ta nu och lapa i dig lite så kanske du blir lite snäll... *brrr*...

Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv... :tungan

Ja, lite så... Närå, kom bara på tanken och hittade ingen jättebra Quote att ta till liksom...:)

Apropå den där lilla vita hårbollen med det breda leendet... 2 meter elände borde väl klara av att inte bli sliten i stycken den där va´? :D *Inte rädd, men det var ju riktat till chiefen åxå...**

*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...

Tycker mig känna igen dig... är du praktikant eller... *va fan hette hon nurå*....

nej nej...
Från alkoholdimman kan jag minnas att jag var företagets Maskot... :D

Nä, nu har min datorjävul promenerat tillräckligt på nerverna för ikväll tror jag...:gnissla Det tar typ 1 minut att få upp smiley-listan om man ska ta fram den!

Ger mej för idag, lev väl ALLA! :) Natti Natti!

Ja, lite så... Närå, kom bara på tanken och hittade ingen jättebra Quote att ta till liksom...:)

Apropå den där lilla vita hårbollen med det breda leendet... 2 meter elände borde väl klara av att inte bli sliten i stycken den där va´? :D *Inte rädd, men det var ju riktat till chiefen åxå...**
Det GÅR att skriva inlägg helt fritt också, du vet. UTAN att quota! :fakta :lol

Lilla vita, luddet är en mycket snäll och vänlig figur, om man gör som hon vill! :)

Hare´så himla bra då! Och bra jobbat me´kakorna! (Bakat me kidsen?)
Fanns det inge närmare ställe att busa på...? :)

Klart vi har bakat med kidsen, det har blivit en tradition att baka pepparkakor i Väsby! :)

Närmare o närmare ställe.......den teatern VI ska se o den jullunchen VI ska äta FINNS bara i Jööööööööööööööönköping! ;)

Nä, nu har min datorjävul promenerat tillräckligt på nerverna för ikväll tror jag...:gnissla Det tar typ 1 minut att få upp smiley-listan om man ska ta fram den!

Ger mej för idag, lev väl ALLA! :) Natti Natti!
Sov gott, raring. Dröm söta drömmar och låt inte lilla vita haunta dig. :brynad

Äh dax för mig att logga ur oxå..
Är ju för helsicke hemma o inte på jobbet... Har itne tid att sitta online på SH hemifrån... HAHA

Ha det så underbart alla...
Höres...

*finkar*

Last edited:
NU är du ute och cyklar, gamlo. :arsele Det var 2 meter elände som skulle sova. I MIN värld så önskar man den som drar sig tillbaka för natten, en god natt! :rolleyes: Men det fattar väl inte du. :mad:
*ligger under dunken och lyssnar inte*.... jaja..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT