Skriv-vad-du-vill-tråden

Kockrent!:tummenupp Vi får väl fixa nån som kan spela in eländet åxå, så kan vi lägga ut det på Tuben sen! Han lär ju bli kändiz!:D

Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...:rolleyes: Han kanske tycker att vi raljerar över hans Idoldrömmar...:confused: Inte meningen att göra Hundmåsen lessen...:rolleyes:

*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...
Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...

Har Ni märkt att Pluggen verkar ha dragit ur pluggen...:rolleyes: Han kanske tycker att vi raljerar över hans Idoldrömmar...:confused: Inte meningen att göra Hundmåsen lessen...:rolleyes:
Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv... :tungan

Joråsåatte... man ska aldrig lita på den lilla, vita hårbollen när hon ler så där sött...
*häller upp en stadig jävel så det fräser i kattskålen*.... så luddet ta nu och lapa i dig lite så kanske du blir lite snäll... *brrr*...

Tycker du vi spammar för dåligt? Eftersom du måste börja quota dig själv... :tungan

Ja, lite så... Närå, kom bara på tanken och hittade ingen jättebra Quote att ta till liksom...:)

Apropå den där lilla vita hårbollen med det breda leendet... 2 meter elände borde väl klara av att inte bli sliten i stycken den där va´? :D *Inte rädd, men det var ju riktat till chiefen åxå...**

*hostar hårboll* ... nä nu j-r.... *den lilla vita luddgrejen ser lömsk ut*... en till stänkare damen...

Tycker mig känna igen dig... är du praktikant eller... *va fan hette hon nurå*....

nej nej...
Från alkoholdimman kan jag minnas att jag var företagets Maskot... :D

Nä, nu har min datorjävul promenerat tillräckligt på nerverna för ikväll tror jag...:gnissla Det tar typ 1 minut att få upp smiley-listan om man ska ta fram den!

Ger mej för idag, lev väl ALLA! :) Natti Natti!

Ja, lite så... Närå, kom bara på tanken och hittade ingen jättebra Quote att ta till liksom...:)

Apropå den där lilla vita hårbollen med det breda leendet... 2 meter elände borde väl klara av att inte bli sliten i stycken den där va´? :D *Inte rädd, men det var ju riktat till chiefen åxå...**
Det GÅR att skriva inlägg helt fritt också, du vet. UTAN att quota! :fakta :lol

Lilla vita, luddet är en mycket snäll och vänlig figur, om man gör som hon vill! :)

Hare´så himla bra då! Och bra jobbat me´kakorna! (Bakat me kidsen?)
Fanns det inge närmare ställe att busa på...? :)

Klart vi har bakat med kidsen, det har blivit en tradition att baka pepparkakor i Väsby! :)

Närmare o närmare ställe.......den teatern VI ska se o den jullunchen VI ska äta FINNS bara i Jööööööööööööööönköping! ;)

Nä, nu har min datorjävul promenerat tillräckligt på nerverna för ikväll tror jag...:gnissla Det tar typ 1 minut att få upp smiley-listan om man ska ta fram den!

Ger mej för idag, lev väl ALLA! :) Natti Natti!
Sov gott, raring. Dröm söta drömmar och låt inte lilla vita haunta dig. :brynad

Äh dax för mig att logga ur oxå..
Är ju för helsicke hemma o inte på jobbet... Har itne tid att sitta online på SH hemifrån... HAHA

Ha det så underbart alla...
Höres...

*finkar*

Last edited:
NU är du ute och cyklar, gamlo. :arsele Det var 2 meter elände som skulle sova. I MIN värld så önskar man den som drar sig tillbaka för natten, en god natt! :rolleyes: Men det fattar väl inte du. :mad:
*ligger under dunken och lyssnar inte*.... jaja..

*/ ?>
Back