Skriv-vad-du-vill-tråden

Njae, jag tänkte mer på de andra drygpuckona som spammat i tråden med de, med allra största säkerhet, mest meningslösa inläggen någonsin på SH. "Företagsfyllona". :rolleyes:

Ja det kan ju bli lite påfrestande! va synd att du blivit sjuk! :krama :krama

Ja det kan ju bli lite påfrestande! va synd att du blivit sjuk! :krama :krama

Ja, du vet är köttet svagt... :lol

Det är typiskt på nå't sätt. Snacka om dålig tajming, inför lussebak och Pragresa. :mad:

Jaja, ett nytt sovförsök är nästa punkt på agendan. :trött

Kram och godnatt

Årets första julmust och lussekatt är härmed avklarad. :)
Tyvärr inget hembakt, det var enklare att ta mitt snoriga huvud med mig och köpa. Jag vet, det är hemskt, men ibland får man ta till nödlösningar. :gnissla

Nu ska jag bara hitta ett sätt att bli av med snoret i skallen så jag kan flyga ikväll... :mad:

Tyvärr inget hembakt, det var enklare att ta mitt snoriga huvud med mig och köpa. Jag vet, det är hemskt, men ibland får man ta till nödlösningar. :gnissla

Nu ska jag bara hitta ett sätt att bli av med snoret i skallen så jag kan flyga ikväll... :mad:

Inte va lessen för det, jag tänkte köra samma lösning...:) Lycka till!:krama

Men Yasha! Köpta lussebullar! Nu är du bra dålig va´? :pannkyss

Det är sällan jag får annat än köpta lussebullar och ibland är de faktiskt inte så tokiga. Hoppas du hittade några såna!:)

Sen tänkte jag på det där med snoret i skallen... Var du med på sidorna när Hetty diskuterades...:va

Krya påre´! :pannkyss

Va fantastiskt livet är ibland,jag var ute och drack öl i går och kunde ganska snabbt konstatera att jag har spenderat mera pengar på att åka taxi än på att dricka öl...:va :huvet

Nä, nu ska jag handla lussekatter... Och julmust...:)

Det är sällan jag får annat än köpta lussebullar och ibland är de faktiskt inte så tokiga. Hoppas du hittade några såna!:)

Sen tänkte jag på det där med snoret i skallen... Var du med på sidorna när Hetty diskuterades...:va

God morgon Shooter, kul att träffa dig igår!:)

Last edited:
Jag får instämma!:) Kul att få ett ansikte på de som sitter bakom knapparna!:tungan Det var ju ett ganska bra gäng ute igårkväll, kul!:tummenupp

Nu var det sådär igen, som jag pratade om igår... Att ett inlägg hinner in emellan, när man siter och skriver. Fast nu behöver jag ju inte ändra texten jag skrev, den funkar ju till din hälsning åxå!:)

Ja visst var det?:)

:D Igen....

Last edited:
Nu var det sådär igen, som jag pratade om igår... Att ett inlägg hinner in emellan, när man siter och skriver. Fast nu behöver jag ju inte ändra texten jag skrev, den funkar ju till din hälsning åxå!:)

ETT inlägg är väll inget problem, det är värre när det kommer en HEL sida imellan...:D Nu ska jag handla lussekatter, vi ses om en stund!:)

Va fantastiskt livet är ibland,jag var ute och drack öl i går och kunde ganska snabbt konstatera att jag har spenderat mera pengar på att åka taxi än på att dricka öl...:va :huvet

Nä, nu ska jag handla lussekatter... Och julmust...:)

Jag kunde konstatera att jag inte gjort av me 100 spänn ens, när jag kom hem. Fast frågan är om jag inte hellre hade vart i dina skor....:gnissla :D

Jag ska åxå iväg och handla lite grejer. Vi ska ha en "liten försmak av julen" med några grannar i em, så det skall handlas lite sill och lax och andra godsaker från min sida. :tungan

Inte va lessen för det, jag tänkte köra samma lösning...:) Lycka till!:krama
Allt som inte är hembakt (utom matbröd) i mitt hem, är ett nederlag och något att vara ledsen för juh! :mad:
Vissa saker ÄR iofs goda köpta, men till den kategorin hör INTE lussekatter!!! :fakta

/ Yasha (som tagit en mini-brejk från packa, stryka och greja)

Jag är faktiskt inte så där jättepigg, men jag överlever. :rolleyes:

Hetty och snor... jag vill inte ens tänka den tanken!!! Mulla Hetty till din hjälp liksom. :lol

[YOUTUBE-ID]Nvhqxzqy_bA[/YOUTUBE-ID]

:hihi

Allt som inte är hembakt (utom matbröd) i mitt hem, är ett nederlag och något att vara ledsen för juh! :mad:
Vissa saker ÄR iofs goda köpta, men till den kategorin hör INTE lussekatter!!! :fakta

/ Yasha (som tagit en mini-brejk från packa, stryka och greja)

Jag är faktiskt inte så där jättepigg, men jag överlever. :rolleyes:

Hetty och snor... jag vill inte ens tänka den tanken!!! Mulla Hetty till din hjälp liksom. :lol

:pannkyss inte kul att vara så dålig så man inte orkar fixa det man vill. Men har du tur så kanske dottern fixar det senare idag :)

Last edited:
Hoppas du inte VERKLIGEN känner så... :pannkyss Man har ju bara så mycket tid och det är mycket som ska hinnas med och fixas. Man måste prioritera ibland och då kan jag tycka att det där är en av de lättare sakerna att släppa, men det är ju jag det...
Jag har hittat goda! (Fast då har jag ju inte fått prova och jämföra med dina...:tungan )

Hoppas du inte VERKLIGEN känner så... :pannkyss Man har ju bara så mycket tid och det är mycket som ska hinnas med och fixas. Man måste prioritera ibland och då kan jag tycka att det där är en av de lättare sakerna att släppa, men det är ju jag det...

Jag har hittat goda! (Fast då har jag ju inte fått prova och jämföra med dina...:tungan )
Okej, nu är det så att jag GILLAR att baka. OCH laga mat! Det är liksom ingen ansträngning för det mesta. :)

Vissa prioriteringar måste göras, helt klart, tiden räcker inte till annars. :krama

Jag tror Kakan skulle baka lussebullarna till lussefikat, men hon gör finfina bullar hon. :tummenupp

Du har inte skrivit upp dig på listan?!? :7peta

Du har inte skrivit upp dig på listan?!? :7peta

Jag vet...:rodnar Vi har en massa annat den helgen, bl a är mina föräldrar här från Piteå, så vi ska ha "lilla julafton" med dem och sen är det "lilla julafton" med alla Pite-polare här i stan på lördagen den 13...

Jag tänkte försöka komma loss och kika förbi faktiskt, passa på och utnyttja mor och far som barnvakt lite!:tungan Skulle tro att det blir från start i så fall, men jag har lite svårt att lååååva närvaro...

Hoppas det duger och att du kan PM:a över adress och så...

Jag kunde konstatera att jag inte gjort av me 100 spänn ens, när jag kom hem. Fast frågan är om jag inte hellre hade vart i dina skor....:gnissla :D

Mina skor "kvider" när jag går, det är riktigt pinsamt...:gnissla

Jag ska åxå iväg och handla lite grejer. Vi ska ha en "liten försmak av julen" med några grannar i em, så det skall handlas lite sill och lax och andra godsaker från min sida. :tungan

Inte helt fel!:tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...