Skriv-vad-du-vill-tråden

Allt som inte är hembakt (utom matbröd) i mitt hem, är ett nederlag och något att vara ledsen för juh! :mad:
Vissa saker ÄR iofs goda köpta, men till den kategorin hör INTE lussekatter!!! :fakta

Då är det värre...:( Men det är kanske ingen höjdare att baka om känner sig dålig...:gnissla

Hetty och snor... jag vill inte ens tänka den tanken!!! Mulla Hetty till din hjälp liksom. :lol

Mulla Hetty...:rofl :rofl :rofl Stackars Hetty, vad får hon inte utstå...:D

Nu har jag packat klart. :gnissla Det som är kvar nu är snoret. :mad:

Var det inte det du skulle glömma hemma?:pannkyss

Last edited:
Var det inte det du skulle glömma hemma?:pannkyss

Eftersom Hetty nu inte är hos mig, så kanske du har ett förslag på en annan lösning? Så snoret stannar hemma och inte jävlas med mig på planet.

Dessutom 3½ j-a timme på tåg till Kastrup först. I ANDRA KLASS!!! :mad:
Min fråga är här, vad är det för dumskalle som bokat min tågbiljett?!? :6surkart

Jodå, jag ÄR medveten om att jag borde ha kollat lite tidigare än 2 timmar innan jag ska åka, men det har aldrig varit fel förut. :5sure

Eftersom Hetty nu inte är hos mig, så kanske du har ett förslag på en annan lösning? Så snoret stannar hemma och inte jävlas med mig på planet.

Tryckluft kanske? Funkade tydligen för Dreggel när han skulle få barn! Tryckluft är bra till allt!:fakta

Min fråga är här, vad är det för dumskalle som bokat min tågbiljett?!? :6surkart

Jag är oskyldig, jag lovar...:näsblod

Jodå, jag ÄR medveten om att jag borde ha kollat lite tidigare än 2 timmar innan jag ska åka, men det har aldrig varit fel förut. :5sure

Ta en vända (till???) i medicinskåpet och kolla om det ligger några näsdroppar eller spray där nere på botten. Annars, om du inte hinner köpa på nåt apotek på vägen, är det väl bara att ladda med tuggummi och frenetiskt tugga på planet sen...?

Kan det va så härligt att man ligger bättre till som julmustöverlöpare nu, än om man är Yashas resebokare...:gnissla

Kan det va så härligt att man ligger bättre till som julmustöverlöpare nu, än om man är Yashas resebokare...:gnissla

:sjuk Tack för omtanken. :pannkyss Inga äckliga nässprayer, då trillar näsan av. :D (eller vittrar sönder från insidan, jag är lite kinkig serru. Dessutom sitter skiten fast i bihålorna.)

Vår resebyrå/-bokare är inte särskilt populär just nu, helt rätt uppfattat. Jag ska fundera på vem som ligger mest risigt till för tillfället. :sissy

:sjuk Tack för omtanken. :pannkyss Inga äckliga nässprayer, då trillar näsan av. :D (eller vittrar sönder från insidan, jag är lite kinkig serru. Dessutom sitter skiten fast i bihålorna.)

Vår resebyrå/-bokare är inte särskilt populär just nu, helt rätt uppfattat. Jag ska fundera på vem som ligger mest risigt till för tillfället. :sissy

Du kan väll tjöpa whisky? Ska tydligen funka bra mot förkylning, har jag hört!

Sitter eländet i bihålorna så får jag nästan gå på Pluggens linje - Tryckluften!:D

Nä, skämt åsido, jag hoppas du inte får en allt för jäklig flygtur! Hörs och ses, nu ska jag rigga tjejerna och dra iväg ut i julhandelshysterin...:gnissla

:hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...