Tjöpa whisky, på en SÖNDAG??![]()
Undrar vilken kvalitét den whiskyn håller... :östeuropeiskfinkelwhisky![]()
Har du hört talas om taxfree???

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack, raring, du är alltid så gullig. Skallebank idag?![]()
Har du hört talas om taxfree???![]()
Två själar, en tanke.![]()
Har du hört talas om taxfree???![]()
DAMMIT Yasha, vad snabb du är!![]()
Det är väl typiskt för den här tråden, 6 inlägg inom samma minut, varav du och jag lyckades med två var!DAMMIT Yasha vad snabb du är!
Jag säger igen: DAMMIT Yasha vad snabb du är!![]()
Jaha, och vad handlade hela den här snorhistorien om?!?Meh, då måste man ju resa utomlands.![]()
![]()
![]()
Vaddå Yasha snabb!? Ni e ju de hela bunten! Min datorjävul hinner junte uppdatera sidan utan att det ramlar in 5 nya inlägg!![]()
![]()
![]()
Är det inte dags för frun att köpa ny dator? Borde väll vara avdragsgillt på firman, det där vet nog Izah bättre! Det borde egentligen vara avdragsgillt om man skriver att man ska spamma på SH!
![]()
Det är väl typiskt för den här tråden, 6 inlägg inom samma minut, varav du och jag lyckades med två var!
Råkkar eller har inget liv?!?![]()
Jag har bearbetat henne några veckor nu... Kan nog bli en innan årsskiftet kanske!![]()
Ja, helt plötsligt var det solsken och varmt och säsong igen och så står du där utan färdig hoj. Dumt att säga mañana, när det gäller hojåka.Har inget liv... Typ, jag är för seg för att åka iväg och lacka min mcdelar, så det får bli spam istället!
Ja, helt plötsligt var det solsken och varmt och säsong igen och så står du där utan färdig hoj. Dumt att säga mañana, när det gäller hojåka.
Vilket påminner mig om att jag har glömt att köpa en ny batteriladdare. Måste komma ihåg det, så jag inte står där i vår jag med...![]()
Allt är vårt fel. Som lurat in maken i spamträsket, tänk om han hade stannat i triple-tråden och behållit oskulden.Jag har bearbetat henne några veckor nu... Kan nog bli en innan årsskiftet kanske!![]()
Ahaaa... det hade jag också en gång i tiden. Båda var (nästan) alltid klara.Jamen vännen, jag har TVÅ hojar, REX är alltid klar!![]()
Allt är vårt fel. Som lurat in maken i spamträsket, tänk om han hade stannat i triple-tråden och behållit oskulden.![]()
Förlåt Shooters fru!!! Vi tjejer ska ju hålla ihop!![]()
![]()
Ahaaa... det hade jag också en gång i tiden. Båda var (nästan) alltid klara.![]()
Men okej då, då får du säga mañana.
Jag tycker att någon ska komma på att de verkligen BEHÖVER en svart GSX-R750 -08 NU!!!Det var det jag tänkte! Man ska skynda långsamt med projekthojar så att man inte ledsnar på dom!![]()
Allt är vårt fel. Som lurat in maken i spamträsket, tänk om han hade stannat i triple-tråden och behållit oskulden.![]()
Förlåt Shooters fru!!! Vi tjejer ska ju hålla ihop!![]()
![]()
Tur att hon inte ser det här! Nu får du ju skärpa till dej tjejen!![]()
Okej, eftersom ni har gått och lagt er igen och jag måste åka snart, så gör jag nu mitt 500:e innehållslösa inlägg i den här totalt meningslösa tråden innan jag loggar ut och åker till Prag.
Vi hörs och syns på torsdag igen, mina vänner.
Fast om ni har otur så har de uppkoppling på hotellet, så då kommer ni inte undan.
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden