Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Oj nu blir jag rädd![]()
varför på detta vis?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oj nu blir jag rädd![]()
varför på detta vis?
Varfor 52?
Du tillhor ju inget faltforband.
60 min ar val erat krav i "kravattdivisionen"![]()
Konditionskrav? Styrketester? Jag som trodde att du åkte båt...Nu är det till och med så illa att dom har strykit alla våra konditionskrav, numera ska vi fysa tre timmar i veckan på arbetstid samt en gång/år simma 400m, livrädda (simma 25 med frälsarkrans, dyka ner 4m och hämta docka och sedan simma tillbaka 25m släpandes på en "livlös" person under 2,5 min) , samt genomföra fem olika tilläggstester inriktade på styrka
Detta fattar jag inte, är det något man faktiskt kan tänka sig behöva till sjöss är det kondition för uthållighetens skull, inte styrka.
Är det tungt startar jag bara kranen eller pekar på två beväringar![]()
Konditionskrav? Styrketester? Jag som trodde att du åkte båt...![]()
han kanske tom pekar på en beväring och beordrar den att göra testet åt honom
![]()
Händer det något kul nästa helg i huvudstaden då? Jag o ett gäng funderar på att komma upp. Har varit på SH-pub 2 ggr innan o haft trevligt. Så nåt som händer?
inte nån pub inplanerad den helgen men de finns säkert trevligt folk här på forumet som hakar på ut om du frågar dom![]()
inväntar ju en inbjudan här=)...men än så länge e vi inte 100 på att vi ska upp...spanar lite i förväg bara om nåt händer![]()
smart de
Och de är säkert några party djur som ska ut och slänga sina lurviga![]()
Är inte det lite långt bort? Det ligger väl utrikes? Då pratar dom säkert konstigt där, och fullt av utlänningar är det väl också...Då bär det av mot Danmark i morgon![]()
Är inte det lite långt bort? Det ligger väl utrikes? Då pratar dom säkert konstigt där, och fullt av utlänningar är det väl också...![]()
När jag åker 21 mil bort, hamnar jag på Knutstorp, där fattar jag inte vad nå'n säger.Danmark ligger lite mer än en timme bort och Danskan är inte så svår att förstå, men det beror ju på hur fort dom snackar![]()
Men stället jag ska till ligger ca 38 mil bort![]()
När jag åker 21 mil bort, hamnar jag på Knutstorp, där fattar jag inte vad nå'n säger.Jag blev så rädd, så jag fick prova att köra över dem istället.
Nej, jag menar köra IFRÅN dem!!!
![]()
Då bär det av mot Danmark i morgon![]()
Och ändå var det du som höll mest låda av alla![]()
Bodde inte du redan i Danmark?![]()
Ja, men det var ju ingen som fattade vad jag sade heller!!!
Men nu tycker jag nog att du var liiiiiite orättvis, du var faktiskt inte i min grupp.![]()
det behövdes inte jag hörde dig ändå långt efter att alla andra grupper var klara
Och det är inte något negativt utan bara att du går in för att lära ut
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden